Yürümek ne kelime koşuyorduk biz aşk"a Sevgiyle ve şuur’la Akılla onurla ve gururla İki baş iki beden Biz olduk tek bir yürek Kar yağsa yollarımız tıkansa da Takılsak da kayalara taşlara Yüreklerimiz acısa burkulsa da Dönmeyeceğiz bu yoldan dönmeyeceğiz asla...
Ağrısa da tökezlese de durmayacak Mutluluk neredeyse bulacak Ve alacak ruhuyla onu saracak Yürüyen tam dört yorgun bacak İki sen-din..... İki ben....
Güneşteki gölgemiz Engel nedir bilmeyiz Yorulsak da durmadan sevdamıza gideriz Gölgede iki adımdık; bıkmayan usanmayan Bir gün elbet olacak vuslat, en sonsuzundan Varacağız biz bize Doyacağız sevgiye ikimizde...
Sevgi ile atıyordu kalbimiz küt küt küt Diller lal diller süküt Sevgiye karılmış bir çift yürek Vuslattı bize dilek Ya rab nasip diyerek El açıp rabbine dualar eden Aminlerle dilenen Biri sen-din..... biri ben....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİRİ SEN-DİN... BİRİ BEN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİRİ SEN-DİN... BİRİ BEN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine sağlık
________________________Selamlar