Geceler derman olmuyor Duygularımı anlatamam sığmaz satırlara Çaresizlik tavan yapar Gün ışır pencereme konar bir kelebek Oda benim gibi çaresiz ve ürkek Kanatları rengarenk daldan dala konuyor Arıyor belkide sevdiğini Ya da ölümsüzlüğün sırrını Çok uzaklardan geldiği belli Bir daha güneşi göremeyecek Kısacık ömrüne neler sığdırdı Kim bilir Ölümsüz aşklar yaşadı belkide Sevgiler altın tepside sunulmaz ki Hayata son kez kanat çırpıyor Koşar adım hazana gidiyor Kimler ağlattı kimler güldürdü seni Bak kanadın daha şimdiden düştü Tutma yabancı bir el canın yanmasın Saçlarına bir kelebek konduğunda Belki beni hatırlarsın Kelebeğin ömrü neden kısa olur diye sorardın Cevap veremezdim sana Onun yerine koyardım kendimi Göz açıp kapamak kadarmış meğer Kelebeğin ömrü gibi kısa sürdü aşkımız Duygularım isyanda yüreğim feryat figan Vakit mi geldi zaman mı kısaldı İçimde birikti hasretin Acı dolu yüreğimi Şiirlere döksem acaba hafifler mi Kısacık bir ömre sığar mı hayallerim Sevdalar kelebekler kadar hür olsaydı Kelimeler özlemle diziliyor satırlara Ağlamayacağım desem de defalarca Acı ve keder damlıyor sayfalara Biliyor musun ey sevgili Kısacık ömrümüzü nasıl da sığdırdık İki dudak arasına ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kelebeğin Rüyası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kelebeğin Rüyası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.