(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVİYORUM HEPİNİZİ...( Edebiyat Defteri Ailesi'ne ithâf ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVİYORUM HEPİNİZİ...( Edebiyat Defteri Ailesi'ne ithâf ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben artık yeni sayılmam,sizin beni aranıza kabul ettiğinizi düşünerek yazmaktayım... sevmek sevilmek... karşılıksız değildir. bunu şuanda farkettiniz sanırım hocam...
bu küçük şiirinizde de o kadar büyük bir sevgi var ki:bende sizi seviyorum hocam! ve her zaman da şiirlerindeki sevgiden bende nasibimi almak istiyorum... ...:::özlem aydın:::...
şiirime şimdi tekrar bir bakayım dedim ve ek yorumların hâlâ gelmesi beni çok mutlu etti...çok teşekkür ederim sizlere..zaten siz olmazsanız biz olamazdık...bu çok önemli bir olgu...şimdi bu şiire sahip çıkan değerli dostlarımın sayısının çığ gibi artması bence en güzel cevap ve yorumdur...sevgili realduman..ben daha önce de söyledim..ben FSM arkadaşımıza asla düşmanca bir tavır içersinde asla olmadım..olamam..ve de olmayacağım..ben barış çubuğunu bir kaç kez kendisine uzattım ama o bırakın cevap vermeyi bir kuru teşekkürü bile bana çok gördü... sanki tüm olanların tek suçlusu benmişim gibi bir hava ve izlenim estirip hâlâ bu soğuk tavrını sürdürüyor ve bunun yorumunu da siz değerli dostlarıma bırakıyorum..benim hiç kimseyle bir alıp, veremediğim de yok ama birilerinin varsa onu da bilemem...sevgili Hüseyin hocam ve değerli " yaz mevsimi " sizlere de yapıcı yorumlarınız için yürekten teşekkür ederim...sevgi,selam ve saygılarımla...
sayın hocam güzel şiiriniz için teşekkür ediyorum öncelikle. en sevdiğim hocam hatta abilerim arasında başı çekenlerdensiniz her zaman. ve hepte öyle olacaksınız. ve sizi haksız yere üzmeye çalışşan olursa onun karşındayımdır bunu unutmayın. siz bu siteye çok yakışıyorsunuz. bir seneyi geçti sizi tanıyorum ve hep iyi niyetli hep samimi ve dürüst bir insan, yapıcı ve insanları kırmamaya çok özen gösteren bir yapınız vardı her zaman. ki zaten bende sizi bu özelliklerinizle hatırladım hep... sayın hocam şiiriniz için tekrar teşekkürler... siz iyiki varsınız, hocam, abim, meslektaşım... sizi çok seviyorum...
Sevgili dostum yazılanları üzüntüyle okudum şu anda sanırım anlayış her şeyden önemli siteye önceden yazılmış eklenmiş ve bekleme neticesinde eklenmediği düşünülünce sayfaların geç açılmasıyla da şairin kendi rızasıyla kaldırdığı bir şiirden dolayı bunlar yaşanmış.. Merakım bir şair şiirini isterse siteden çekemez mi???? Silmek isterse silemez mi??? Yorumlar yapılmış olabilir iyi ya da kötü eleştiriler de olabilir ama şiirin tüm telif hakları şairindir bu asla unutulmasın tasarruf da şaire aittir ister kaldırır ister yayında tutar.. Ki ben mesajla bilgi verdiğinize de inanıyorum sizi tanıyan biri olarak.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
ben çok yapıcı bir insanım ve bunu da her zaman göstermeye gayret ettim..beceremediğim zamanlar da çok olmuştur elbet..ama nasıl ben bir hata yapmışsam veya öyle görüyorlarsa ben o hata için her zaman özür dilemeye hazırım ama bir şartla..özür dileyen bir tek ben olursam tek ben suçlu durumuna düşerim ki bu da sanırım tek taraflı bir durum olur..ama karşılıklı olarak bunu yapacaksak ben her zaman varım..sevgili FSM beni üye dostlarımla alay etmekle suçluyor ama siz pek de önemsenecek bir şey olarak görmüyorsunuz..niçin..çünkü sizin özünüzde ve mayanızda insanlık sevgisi var..saygı var..tevâzu var...mutlaka bunlar her insanda vardır ama göstermedikten sonra bir cümleyle de olsa arkadaşım yanlış anlamışım,özür dilerim diyemedikten sonra ne hükmü var ki bu güzel değerlerin.? ama dikkat etmişseniz yine de ben öğretmen kimliğimin gücü ve sevecenliğiyle hep alttan almaya çalıştım..hata Sadettin beye verdiğim cevabı da okudunuz..lütfen şimdi daha sağ-duyuyla bakalım..tek suçlu ben miyim ?ben aile sitesi diye bir şiir ekledim ama arkadaş beni yanlış yazdığım bir " ihtiyarım" şiir başlığıyla mahçup edici ifadeler kullanmış.bınları da mı okumadınız?ama ben yine de yapıcıyım..kimseye kin gütmem..güdemem..bir karıncayı bile incitemem..tavuk kesemem..böyle bir mizâcım var..bunları kendimi haklı çıkarmak için de söylemiyorum..ama karşılıklı anlayış,sevgi ve saygının olmadığı bir ortamda demokrasi zaafa uğrar..insanda güvensizlik yaratır...yine de seviyeli buldum yorumunuzu..zaten bu sitede en çok sizin yaklaşımlarınızı beğeniyorum..sizi yoktunuz nedense diğer yönetici arkadaşlardan bir tek görüş bile gelmedi..müdahale hakkını niçin kullanmadılar arkadaşlarım merak ettim..ilginize teşekkür ederim..benim dostluk kapım girene ardına kadar açık..teşekkür ederim..sevgi,selam ve saygılarımla...bir de benim o arkadaşa özel bir kinim veya öfkem olsaydı, zaten günün şiirine lâyık görülen şiirine de yorum yazmazdım..son sözüm de budur...hoşçakalınız..
Ufacık bir kıvılcımla ateş alınması nasıl oluyor, iyi bir örnek şiirimizin altı...
Öncesinde başka bir sunum eklendiğini düşündüren ilk yorumlar sonrası, gelişimi tam bilmediğimden mevcut sayfa düzenine göre baktığımda ve dikkatlice yorumları okuduğumda bu derece tepki verilecek bir problem olduğunu göremedim. Hatta eleştiri bile göremedim. Sadece yanlış anlama ve yanlış ifade tarzıydı gördüğüm.
Sayın F.S.M nin artık çok bilindik ifade ediş şekline maruz kalınmış fakat aslında söylemiş olduğu kötü birşey olmamakla beraber sadece ifade ediş şekli biraz rahatsız edici diye düşünüyorum. Ümit ediyorum bu anlamda kendisi de bize yardımcı olacaktır.
Sevgili Oktay Zerrin hoşgörünüzün önünde eğiliyorum, ki bizim için örnek alınması gereken bir duruştur. Dizeleriniz için de yönetici arkadaşlarım adına teşekkür ediyorum...
Ve aklımızda bir köşesinde kalır düşüncesiyle, Foerster' in dediği gibi;
çok değrli dostlarım bu şiiri bir aile sitesiyiz düşüncesiyle eklemiştim ve kesinlikle içimden gelerek yazdım..hepinize çok teşekkür ederim..sevgili Sadettin bey hocam, biz her şeye rağmen gönül insanlarıyız...bugün darıldığımız insanlarla yarın kucaklaşırız...çünkü bir ailede her türlü tatsızlıklar, kavgalar olabilir..bunları doğal karşılamakta yarar var..beşer, şaşar...belki ben de ileri gitmiş ve yapıcı tavrımın dozunu biraz aşmış olabilirim..FSM özür dilese de dilemese de o da bizim bir kardeşimizdir..ve yarın yine bir arada olacağız..belki bir toplantıda bi arada olacağız..o yüzden yapıcı ve hoşgörülü olmakta yarar var..ilginize çok teşekkür ederim Sadettin bey..siz çok değer verdiğim kadim dostlarımın başında gelmektesiniz...hepinizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum..Allah'a emanet olunuz...lütfen şiirlerinizi eklemeye devam ediniz..eklemezseniz o zaman daha çok üzülürüm inanın...
Sitenin sevilen ve değerli bir şairine yapılan haksız muamelenin bir özür dilemeyle giderileceği kanısındayım. Şayet F.S.M özür dilemezse ve bu sitede kalmaya devam ederse,ben şiir asmayacağım protesto olarak. Sana saygılar Oktay bey
OKTAY HOCAM. bahsettiğiniz düzenleme zorluklarını zaman zaman bende yaşıyorum. ve siteye yazı gönderen herkesin mutlaka yaşadığı sorunlardan biridir bu , o halde. bu olanları yukarıda yorum yazan sevgili yazarlarımızın bilmesi anlayış göstermesi gerekiyordu.
gelelim şiire.
yeminle sevgi ifadesine. herkesi kucaklayan sevgiye bu sitede verebileceğim en büyük ödül. 10 puan keşke daha fazlası olsaydı hiç tereddüt etmeden verirdim. o sevgi dolu kocaman yüreğine minik yüreğimizden olabildiğince tebrikler hocam. sevgiler saygılar.. vesselam
öncelikle tüm dostlardan ve site yönetiminden çok özür diliyorum..bak FSM kardeşim bir kere sizde nedense her bir sözü yanlış algılama hastalığı var sanırım..bir kere ben size şiir kısmının geç açıldığını ve bunu da yöneticimiz sn.İstanbul'a ilettiğimi söyledim bu doğru ama ben bu durumu 2 gün önce bildirdim bu akşam ilettim gibi algılamışsınız ve beni bir de yalancılıkla itham etmişsiniz..ne önemi var ha bu akşam iletmişim ha geçen akşam ya kardeşim senin bu yaptığının anlamı ne Allah'ını seversen ?bu dünyanın en doğru insanı sen misin yani ? senin hiç mi hataların olmadı kardeşim sen bu siteye hafiyelik mi yapmaya geldin yoksa şiir yazıp,okumaya mı ? devamlı gaf yapıyorsun ve çok açık veriyorsun..bir diğer konu size kim dedi ki bana özelden mesaj çekmek zorundasınız bu da sizin bir yeni uydurmanız..hiç yakışık almıyor..bir öğretmenim ben cahil değilim ve bu düzeye bir şiirimi getrirmeniz çok ayıp doğrusu..kim demiş ki bana sempatik görün diye..görünsen ne çıkar, görünmesen ne ? soruları çok iyi sormasını biliyorum diyorsun ama senin bir şey sorduğun yok ki kardeşim ancak eleştiri.ancak kalp kırmak..siteye ithaf ettiğim bir şiirin anlam ve ruhunu bile öldürdün ya helal olsun sana ...lütfen bir daha bu konuda tek kelime duymak istemiyorum seni artık o çerçeveden sildim..saygılarımla..
size özelden mesaj cekmek zorunda oldugumu hatirlamiyorum.ben sadece bana düsen bir yorumu yaptim. size sempatik görünmek gibi bir derdim oldugunu da hatirlamiyorum. sadece gördügüm yalnis bir seyi. bir okur olarak yorumladim. sorulari nasil soracagimi cok iyi bilirim. ayrica istanbul on-line degil. nasil haberlestiniz cok merak ettim. ve inan sizin samimiyetinize inanmiyorum. sizede saygilarimla. ........................f.s.m
Sn.FSM inan şu an beni çok üzdün..ben bir jest yapayım dedim yanlışlıkla başka bir şiirin adını yazdım bu bir..ikincisi bu yanlışlığı düzeltmek istedim fakat şiir kısmı çok zor açılıyor bir hayli bekledim bunun nedeni de aşırı yoğunluktan ve bu durumu da sn.site yönetimine bildirdim ve sevgili İstanbul da yoğunluktan dolayı olduğunu bildirdi..önce resmi yâni fon resmini kaydetmek istedim çünkü şiir kısa olduğu için resme sığıp, sığmadığını anlamak ve bizzat görmek istedim..artı ilk yazıp da sildiğin o talihsiz ve üzücü yorumuna da özelinden bir mesaj yazıp bilgi verdiğim halde sen nedense bilmiyorum ama o sert üslûbunu yine özel mesajıma rağmen ikinci çirkin yorumunda yapmaktan çekinmedin..üstelik de bu şiirin anlamını hiçe sayıp böyle bir yorumdan sonra senin samimiyetinden ve dostluğundan da şüpheye kapıldım..ayrıca sn.SALVADOR arkadaşımızın ve yöneticimizin de şiirine yaptığı yorumu da hiçe sayarak devamlı anti-sempati yarattın..peki amacın nedir be kardeşim? yakıştı mı sana şimdi bu tavırlar ? böyle yapacağına adam gibi niçin sormadın böyle yaptığımı ? çok kırıldım sana..saygılarımla...
bence bunu yapmamaliydiniz.benim okudugumda sadece dalga gecilen bir ihtiyar kelimesinden baska bir sey yoktu. ya siiri girmezsiniz yada yorumdan sonra siir eklemezsiniz. bence hic hos degildi. ...........f.s.m