(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAVİYDİ -2- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAVİYDİ -2- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kurşuni bulutlar dağıldı aniden Bir çift kırlangıç kanadıydı Gökyüzünde süzülen Baharı müjdeliyor katmış önüne bulutları Maviydi masmavi Gönlüm kanadında şimdi Yüzümde gülümsemeler Selam daldaki tomurcuk Selam mavi çiçek Selam sana sevdam Şimdi bahar... vuslat zamanı Gelmeden eylüller…
Kurşuni bulutlar dağıldı aniden Bir çift kırlangıç kanadıydı Gökyüzünde süzülen Baharı müjdeliyor katmış önüne bulutları Maviydi masmavi Gönlüm kanadında şimdi Yüzümde gülümsemeler Selam daldaki tomurcuk Selam mavi çiçek Selam sana sevdam Şimdi bahar... vuslat zamanı Gelmeden eylüller…
ne tesadüf kırlangıç şiirimiz çakışmış biraz bahar birraz umut ekmişiz göklere bilmeden dilek bir temmenni aynı olunca... sizin şiiriniz daha güzeldi ben daha bir hüzünlendim içinde hüzün olan şeyler beni daima mutlu ederde ondan... sevgiler saygılar...
Kurşuni bulutlar dağıldı aniden Bir çift kırlangıç kanadıydı Gökyüzünde süzülen Baharı müjdeliyor katmış önüne bulutları Maviydi masmavi Gönlüm kanadında şimdi Yüzümde gülümsemeler Selam daldaki tomurcuk Selam mavi çiçek Selam sana sevdam Şimdi bahar... vuslat zamanı Gelmeden eylüller… ... ***Mavilikler ve ona eklenen yeşil bahar... Hayatın kaynağı, yaşamanın kendisi... Sevgilerimle...
Kurşuni bulutlar dağıldı aniden Bir çift kırlangıç kanadıydı Gökyüzünde süzülen Baharı müjdeliyor katmış önüne bulutları Maviydi masmavi Gönlüm kanadında şimdi Yüzümde gülümsemeler Selam daldaki tomurcuk Selam mavi çiçek Selam sana sevdam Şimdi bahar... vuslat zamanı Gelmeden eylüller…
üçüncüsünü de bekliyoruz maviye çalan şiirlerinizi beğenerek okuyoruz. Selam verilenlerin gerçekleşmesi dileği ile de yüreğine ve kalemine sağlık diyorum sevgilerimle üstadem
vuslat bana çok uzak olsa da senin adına mutluyum, çünkü sen candostumsun... içtenlikle kutluyorum ve mavi şiirlerinin devamını bekliyorum... sevgilerimle...
Kurşuni bulutlar dağıldı aniden Bir çift kırlangıç kanadıydı Gökyüzünde süzülen Baharı müjdeliyor katmış önüne bulutları Maviydi masmavi Gönlüm kanadında şimdi Yüzümde gülümsemeler Selam daldaki tomurcuk Selam mavi çiçek Selam sana sevdam Şimdi bahar şimdi vuslat zamanı Gelmeden eylüller…
Baharı hissetiğimiz şu günlerde ne kadar güzel, içten, gönülden taşan bir coşku idi, mısralarınızı dolduran...
Çiçeklenmiş ağaçlar arasında, masmavi göklerin kuşattığı bir bahçede bulduk kendimizi... Sevinci, coşkuyu, mutluluğu hatırladık; duyduk...
Mutluluk coşkularınız hiç bitmesin dileklerimle,
Güzel şiiri ve şairini kutluyorum...Saygılarımla...
Baharı müjdeliyor katmış önüne bulutları Maviydi masmavi Gönlüm kanadında şimdi Yüzümde gülümsemeler Selam daldaki tomurcuk Selam mavi çiçek Selam sana sevdam Şimdi bahar şimdi vuslat zamanı Gelmeden eylüller…
Bahar dalları gibi açmış şiir,helede vuslatlar olursa değme baharın tadına çiçek kokar buram buram.Yüreğin mavice aksın değerli dost.Kutlarım.
Bir çift kırlangıç kanadıydı
Gökyüzünde süzülen
Baharı müjdeliyor katmış önüne bulutları
Maviydi masmavi
Gönlüm kanadında şimdi
Yüzümde gülümsemeler
Selam daldaki tomurcuk
Selam mavi çiçek
Selam sana sevdam
Şimdi bahar... vuslat zamanı
Gelmeden eylüller…
Yüreğinize sağlık.Hoş ve manalı bir şiir olmuş.