Çalsın sazlar horonlar çekilsin Düğünümüz var bugün Konvoylar dizilsin Dualar edilsin Mutluluklar dilensin...
Diyorsun Kanatsız bir melek oldun yine Beyaz gelinlik çok yakıştı biriciğime Kıskanacak seni melekler bile Aşkın düğünü Asrın düğünü var, bugün yüreğimizde...
Örnek olsun sevdim diyen herkese.... Yeni bir sayfa açtım ömrüme seninle Seni çok seviyorum yeminle Aşkın en durusuyla kalbime girdin Mutluluğa hasrettim özlemim sendin...
Mesafeler kalktı aradan Sevenleri ayırmaz hak yaradan Mahşerlik aşkımız örnek olsun tüm sevenlere Toz pembe hayallerim gerçekleşti Gönlümüz bahar gibi çiçeklendi Doğa selam durdu aşkımıza Papatyalar taç oldu kondu başımıza...
Tut ellerimi sımsıkı beni bana bile bırakma Ben hep seninim hiçbirseyden dedin korkma Sevgi tohumu ekelim tüm evrene Güneş oldun sımsıcak, dünyama doğdun Beni huzura, beni mutluluğa boğdun...
Aşkla ruhumu ruhuna harmanladın Eksik yanımı sen tamamladın Şarmaşiklar gibi örgürce sarılalım El ele verelim hiç ayrılmayalım....
Sensiz boşa geçmiş günlerim Silinsin anılarimdan sensiz dünlerim Hep sevelim hep sevilelim Ölüme bile varmısın ? el ele yürüyelim...
Her zorlugu sevginle aşmişim Meğer ben, sen yokken hiç yaşamamışım Sevgi seli çocuksu yüreğim Hep seni beklemiş Yokluğunda dipsiz kuyular da yıllarca hapsolmuşum......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASRIN DÜĞÜNÜ VAR YÜREKTE ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASRIN DÜĞÜNÜ VAR YÜREKTE ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sensiz boşa geçmiş günlerim Silinsin anılarimdan sensiz dünlerim Hep sevelim hep sevilelim Ölüme bile varmısın ? el ele yürüyelim...
Her zorlugu sevginle aşmişim Meğer ben, sen yokken hiç yaşamamışım Sevgi seli çocuksu yüreğim Hep seni beklemiş Yokluğunda dipsiz kuyular da yıllarca hapsolmuşum...... Mükemmeldi kutlarım duygularınızı selamlar
Yürekteki sevgilerin tezahuru duygusal bir serenat. Düğün insan hayatının en önemli bir mührün vurulusudur. İki gönlüm birleşmesi ve duygusal ve sevgisi bütünlüğünün pişirilmiş halidir. Çok güzel bir siirdi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Sevgilerimle ..