Cisil cisil yağıyorsun yüreğime Sevgi yağmurlarında siril sıklam ıslanıyorum Sarmaş dolaş yürüyorken el ele Aşkla gönülgönüle ...
Yağmur, kar, tıpı, sel, boran Deli dolu aşk fırtınam Zemheride kar yangınlarım Ayazda içimi ısıtan kış güneşim ...
Şimşek ol çak Yağ sen herdem ömrüme Mevsimlerime çiçekler açtıran Mutluluk yağmurum ...
Varlığım Param pulum Bu dünyada herşeyim Gönlümde açan misk-i anber sevda çiçeğim ...
Bitimsiz sevda pınarım Her iki cihanda Ruh eşim Canıma can sin sevdiceğim Ömrüm oldukça bir tek seni seveceğim ...
Sen varsın ya; benimsin ya Daha ne isterim Canim, kanım, herşeyim Ruhum, kalbim, bedenim, fedadır ömrüm sana Öyle şanslıyım ki "Cennet" bu dünyada verildi sanki bana ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK PINARIM; SEVDA ÇİÇEĞİM ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK PINARIM; SEVDA ÇİÇEĞİM ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ömrü bir sevdaya vakf etmek bu olsa gerek sayın Yavuz Yüreğinden Şiirler,,Elinden Kaleminden ,,Dilinden Sevda sözcükleri hiç eksik olmasın değerli Kalem Yürekten alkışlıyorum ..Akıcı şiirlerinle gönüllerimizi mest ediyorsunuz daima.. Gidermi gitmezmi bilmem ama bildiğim birşey var ki.. Yüreğe bir kere kor düşmeye görsün..Sevmek bir ömür“rüya” ile yaşamaktır . Gönül çağlayanı hiç susmasın Nice paylaşımlara değerli dost.