Sevmek bir duygu Sevilmek duygusunu Yaşamak yaşatmak aşkın en koyusunu Hissetmektir her an kaybetmek korkusunu Çok sevdim dersin Gerçektir sevgin Ruhunla seversin taşırsın kalbe Sevdik bir kere; sevdik birlikte sevdik yürekçe...
Aşkımın adı sevmek Sevilmek hayat demek Kalbimde coşku Ruhumun sonsuz ufku Döner sevgimizle kızıldan maviye doğru Hislerimizi doğuran yüreğe sevgi koyan çoğaltan olgu Kalbi aşka bağlayan ruha mühürleyen o sonsuz vurgu Sevgiyi büyüten bendinden taşıran bitimsiz dolgu... Sevdik bir kere; sevdik birlikte sevdik yürekçe...
Sevgi bu işte... Hemde çılgınca Hemde delice Yaşadık aşkı sayfalar dolusu şiirce Sevdik bir kere; sevdik birlikte sevdik yürekçe...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVMEK AŞKIMIN ADI; SEVİLMEK HAYAT DEMEK ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVMEK AŞKIMIN ADI; SEVİLMEK HAYAT DEMEK ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir söylemden Bir eyleme geçebilsek Neler neler olacak neler neler Aşkın adı var şarkılarda şiirlerde türküler de Sadece adına yazılan o duyguları yaşayanlar şanslı
Her konumda aşk bize küsmez çünkü aşkın kendisi biziz derdi kundakcıoğlu rahmetliyi anmış olduk.
Aşkımın adı sevmek Sevilmek hayat demek Kalbimde coşku Ruhumun sonsuz ufku Döner sevgimizle kızıldan maviye doğru Hislerimizi doğuran yüreğe sevgi koyan çoğaltan olgu Kalbi aşka bağlayan ruha mühürleyen o sonsuz vurgu Sevgiyi büyüten bendinden taşıran bitimsiz dolgu... Sevdik bir kere; sevdik birlikte sevdik yürekçe...
yüreğinize sağlık harika bir şiir okudum selamlar sevgiler
Ellerinize yüreğinize sağlık çok güzel bir şiir beğenerek vede haz alarak okudum tebrik eder can-ı gönülden kutlarım yazdıran yüreğini yazan kalemini yürek sesiniz daim olsun saygı ve HÜRMETLERİMLE...
Sevenler serhoş olur, deli divane dolaşır. Aşık Mahbubuna kavuşmayınca ayıkması mümkün değildir. Sevdanın garip yanı, önce bir yudum su verir susuzluğuna, sonrasında ne tas ne de desti kalır ortada. Yürek yanar yanar kavrulur,Küller yele savrulur.. Diyeceğim o ki,Sevda ateşi kötü yakar içerden dost..Şiirin daha başlığını okurken yüreğim cız etti, devamını okuyuncada beni mest etti.Bir şiir ancak bu kadar güzel yazılırdı değerli kardeşim. Ellerine yüreğine sevgi dolu kalbine gam değmez inşallah..Selam dua ile değerli kalem Hayırlı günler dilerim
Aşk her zaman çıkmaz insanın karşısına bu ulvi duygunun kıymetini bilmek sahiplenmek arkasında durmak lazım.Sevgi emek fedakarlık ön önemlisi de yürek ister.Yüreğinize kaleminize sağlık güzel bir sevda şiiri okudum . Saygılarımla .
Bir eyleme geçebilsek
Neler neler olacak neler neler
Aşkın adı var şarkılarda şiirlerde türküler de
Sadece adına yazılan o duyguları yaşayanlar şanslı
Her konumda aşk bize küsmez çünkü aşkın kendisi biziz derdi kundakcıoğlu rahmetliyi anmış olduk.
Saygı ve selam ile