Sevdanın dikenli zor yollarında Bir ömür yaprak gibi savrulsakta Bize senede bir gün vuslat bile olsa Yeter bana olayım; can deyip kollarında Bu aşkın varsa günahı olsun bana Allah sevenleri af eder biliyorum Ben razıyım bitanem Aşkımız için Yakacaksa rabbim Cehennem de yanmaya...
Kimse demesin aşklar hep yalan Nedir söyleyin ruha sımsıcak dolan Aşığı anlar ancak aşk ile aşkı bulan Gönül sevgi yuvası, sevilince anlam kazanan Sevin; kibir ekmeyin kalbe olmasın derim talan...
Sevmek güzeldir sevgi karşılıklıysa... Kavuşmak hayal de bile olsa İnsan rüyasında mutluluğu yaşasa Gerçek olsun istese; gönlüne hüzün dolsa Gam değil bize mesafeler seven yürek yanyana İyi kı varsın cantanem; hep olacaksın solumda Hissederek seninle yaşıyorum ben aşkı ruhumda...
Ey...Sevgili; Sana olsun tek ricam! Eğer birgün, gitmek istersen benden Beni öldür! Beni öldür; Öyle git, gidersen... Atmasın bu kalp; atmasın sensiz Sensiz nefes almasın, yaşamasın bu beden Yaşayan bir ölü olurum zaten; eğer benden gidersen...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAN OLAYIM CANINA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAN OLAYIM CANINA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey...Sevgili; Sana olsun tek ricam! Eğer birgün, gitmek istersen benden Beni öldür! Beni öldür; Öyle git, gidersen... Atmasın bu kalp; atmasın sensiz Sensiz nefes almasın, yaşamasın bu beden Yaşayan bir ölü olurum zaten; eğer benden gidersen...
Anlam dolu ders alınması gereken harika bir gönül sesi okudum. Yüreğinize sağlık değerli Üstadım.Kaleminiz daim, kelamınız bol olsun. Selam ve saygılarımla.
Sevgilerimle selamlar.