günlerden bir gün,senin için şiir yazsam demiştim hatamı,affedersin, sen zaten, çok güzel, bir şiirdin yıllardır ben den gitmeyen hayalin,o güzel bakışın güne güneş gibi doğuşun,köşeden gülerek çıkışın göründüğün de,bana bütün dünyaları bağışlayışın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN EN GÜZEL ŞİİRDİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN EN GÜZEL ŞİİRDİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
günlerden birgün,sen güzele,şiir yazsan demiştim, hatamı,affedersin, sen zaten, çok güzel, bir şiirdin, yıllardır ben den gitmeyen hayalin,o güzel bakışın, güne güneş gibi doğuşun,köşeden gülerek çıkışın. göründüğün de,bana bütün dünyaları bağışlayışın.
Sevda dizelerinizi beğendim yüreğinize sağlık selamlar............
günlerden birgün,sen güzele,şiir yazsan demiştim, hatamı,affedersin, sen zaten, çok güzel, bir şiirdin, yıllardır ben den gitmeyen hayalin,o güzel bakışın, güne güneş gibi doğuşun,köşeden gülerek çıkışın. göründüğün de,bana bütün dünyaları bağışlayışın.....