sevmek; o bir gerçek! sevilmekse; o bir muamma! sevdiğimizi bilip emin oluruz kendimizden çünkü yüreğimizde yaşatır çıkartmayız içimizden canımızdan can katarız o asil sevgimize damarlarımızda dolaşır herdem kan niyetine...
yürek evimiz aşkımıza olur saray sevdiğimizse o sarayda sonsuza kadar kral tacı altından degilde ebedi-aşktan olan...
ah bir bilse! emin olamayıp ondan çaresiz kalarak ağladığımız uykusuz uzun gecelerimiz olur ya onu düşünüp uykusuz sabahladığımız...
hasretten kavrulup çok özlediğimiz çok çok sevdiğini duymak istediğimiz yanında olsak heyecandan elimiz titrer sesimiz ahh seven gönül hep onunla olmak ister yastığımızı ıslatır bazen, döktüğümüz göz yaşları bizi kapsamamalı şip sevdi ve sahte zamane aşkları...
sesini duyunca kalbim çıkacak gibi yerinden çarpmalı benim korktuğum gibi beni kaybetmekten oda korkmalı...
bilmek isteriz her birimiz karşımızdaki bizi seviyor mu? aynı duyguları oda aynı anda benimle yaşıyor mu? veya bahaneler ve beyazyalanlarla beni avutuyor mu? kurcalıyor kafamı; işte delice aşkta, deli deli sorular...
aklında kimse olmamalı ’seni seviyorum’ derken herşeyi göze alıp canıma can bilip onu severken... herşey ibaret mi zamane sahte bir sevgiden boşa olmamalı onunla aldığımız her mutlu nefes hasretinden yandıgım insan buna değer mi ahh bilebilsem...
ne yazık kı hiç birimiz bilemeyiz yürekten sever yürekten seviyor sanarız sevdiğimizi seven her kalbe kızgın demirle mühürlenmeli sevgi izi kimseler bilmesin isteriz bizden başka içimizdeki gizi...
ansızın terkedilip, aldatılıp, yanlız kalana kadar kahredip güz’ün hüznünde, sararıp solana kadar sevdiğimiz insanın gittiğini bilmekse bir başkasına vade dolmadan, kabre girmeden, yaşarken ölmeye yeter beklenmeyen aşk-ı vedalar cehennem nar’ında yanmaktan beter...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK SEVSENDE BİR BİLİNMEZDİR SEVİLMEK ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK SEVSENDE BİR BİLİNMEZDİR SEVİLMEK ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne yazık kı hiç birimiz bilemeyiz yürekten sever yürekten seviyor sanarız sevdiğimizi seven her kalbe kızgın demirle mühürlenmeli sevgi izi kimseler bilmesin isteriz bizden başka içimizdeki gizi..... Güzeldi şiiriniz yüreğinize sağlık değerli şairem kutlarım selam ve sevgilerimle
Gönülden düşen tınılar harikaydı değerli dostum..Usta olunca kalem okunası şiirleri haz veriyor okurken.. Bizde sizi seviyoruz,üzülmeyiniz herşeyde bir hayır vardır.. Gönül dostu yürekten kutluyorum sizi..Yürek sesiniz daim olsun selam saygılarla
sevmek, sevilmek üzerine, sevda konusunda takdire şayan notlar vardı akılda tutulası...gençler size söylüyorum... bizim artık aklımız zaten zor alıyor... sevmek çok güzel ve en büyük duygu ama o asla emeksiz olmuyor aslında sevilmek te öyle... lakin sevda mutlaka el ele tutuşarak yürüyebiliyor... biri bile bıraksa maalesef düşüveriyor... çok güzeldi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...