al gözlerimi benim gözümle bak kendine bak kendi gözlerinin içine derin derin baktır gözlerine kahvesinde boğulayım...
al dilimi benim dilimle konuş ne kadar çok sevildiğini anlat en güzel sözleri söylet kendine...
al kulagımı yavaşca fısılda seni seviyorum de ve dilime ’bir tek seni seviyorum’ dedirt defalarca duy defalarca duyur bana...
al saçlarımı dola parmaklarına arap saçına dönsün acısın canım boşver aldırma...
al ellerimi ellerimle dokun ellerine yanağına dudağına gözlerine sil eğer akarsa hasretten gözyaşların...
al kollarımı benim kollarımla sarıl sarıl sımsıkı sımsıcak kendine senli/beni benli/seni sensiz bırakma...
al kalbimi benim kalbimle sev kalbini gerçek sevmek ne demek o zaman anlarsın belki bak içine gör kendini, gör köşkünü, tahtını gör yerini gör işte gör sevgili; ne kadar çok sevildiğini biri seviyorsa seni canı gibi canından da öte o can sensiz yaşayabilir mi ? vadesi dolana kadar yaşar elbet yaşar; yaşar ama yaşayan bir ölü gibi seni sonsuz seven yürek içindeki sana kıyabilir mı...
al yüzümü tek sana odaklansın bir sana baksın çehrem benim dudaklarımla gülümse güller açsın hem sende hem bende mutluluk rahiyasi yayılsın yüzümüze ve evrene...
al aklımı al ruhumu sar r u h u n a canı kanı herşeyi sen olsun bedenlerimiz ayrı olsada ruhlarımız bir olsun cennet/se; cennet mekanım, cehennem/se yerimiz cehennem olsun seninle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİM YÜREĞİMLE BAK KENDİNE ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİM YÜREĞİMLE BAK KENDİNE ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
al aklımı al ruhumu sar r u h u n a canı kanı herşeyi sen olsun bedenlerimiz ayrı olsada ruhlarımız bir olsun cennet/se; cennet mekanım, cehennem/se yerimiz cehennem olsun seninle.........
Çok güzel bir sevda şiiri okudum değerli kaleminiz var olsun şairem kutlarım selam ve sevgilerimle
Her zerreme hapsettim seni. Benim yerime geç ve gör nasıl sevildiğini, nasıl yandığımı bu sevda ateşinde demiş şairem. Sevda gömleği giyeni yakar, kavurur şairem. Sonra dizelerde can bulur. Yürek sesin hiç susmasın. Kutluyorum bu güzel, bir o kadar da hüzünlü dizeleri. Saygı ve selamlarımla
Sevenin yerine koymadan kendini nasil sevildigini bilemez insan. Her seven sevilsin her sevilende sevenini sevsin ki sevmek gerçek değerini bulsun.teşekkür ederim saygilarimla...
Sevenlerin acıyan yanıdır şiirler ve hüzünler..Yaz ve kış gibidir kimi sevdalar..Ömrünüz her zaman yaz , Ağızın tadı bozulmamasın değerli dost,herşeyin gönlünüzce olmasını ve kaleminizin daim emeklerinizin değer bulmasını dilerim. Bazen yüreğinden geleni bir an dilinden söylersin.. Sonrası dilinden gelenin acısını,bir ömür yüreğinde yaşarsın. Şiir dilin daim çağlasın değerli usta kalem dostu,nice güzel paylaşımlara.. Selam dua ile
Sevgi ancak bu kadar güzel anlatılırdı .Kalem yazmamış nakış nakış dokumuş adeta . Her satırından okurken haz aldım .Yüreğine kalemine sağlık kutlarım .Saygılarımla .
Kalemin susmasın
_________________________________Selamlar