ben sana gönlü değil kökten bir ömrü verdim sana nefsimi değil tüm canımı bağladım kanı kattım kanına ruhu önüne serdim hiç aşk bitmez demiştin yarı kalpten dağladın
sensiz anlar yıl oldu içime hicran doldu kahır çöktü yüreğe çıldırıp saçı yoldu şaşkın kaldım ortada bilmedim sağdı soldu hiç aşk bitmez demiştin harı kalpten dağladın
hasret kalıp bekledim her an yolun gözledim içimde yer etmiştin aşktan yanıp özledim özeldin mühimsedim gönlü her gün közledim hiç aşk bitmez demiştin varı kalpten dağladın
çokta değerliydin yar onun için hep sevdim aciz kaldım bak sensiz senle sanki bir devdim sendin benim baş tacım ölümüne de tavdım hiç aşk bitmez demiştin karı kalpten dağladın
bıkkınlık ne bilmedim seni her an bekledim kalp sarıp sarmaladı günü yıla ekledim umutsuz kaldığım an her yönüyle tekledim hiç aşk bitmez demiştin zarı kalpten dağladın
yerinme boşa çare koş gel sevdiğin yare cefa çöktü bak yine çekilmez oldu yara niçin diye sorma yar sensiz düşerim dara hiç aşk bitmez demiştin arı kalpten dağladın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Hiç aşk bitmez demiştin… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Hiç aşk bitmez demiştin… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ARAYA GİREN AYRILIKLARLA AŞILMAZ SORUNLARLA BİTMİŞ GÖRÜNSE DE GERÇEK AŞK HİÇ BİTMEZ GÖNLÜNE SAĞLIK DEĞERLİ ÜSTADIM HER ZAMANKİ TADINDA ANLAMLI BİR ŞİİR OKUDUM ...
kaçırdığım ne çok şiir ve yazı var son zamanlarda. hocam yürek sesiniz her daim nüktedan bir var oluş sancısı ve yüreğin iklimlere sığdıramadığı. kutluyorum efendim. saygılarımla değerli hocam...
HİÇ AŞK BİTMEZ DEMİŞTİN..........GERÇEK AŞKLAR VARSA EĞER GERÇEKTEN BİTMEZ....KUTLARIM HARİKAYDI ESER...NE GÜZELDİ HER BİR KITA ÖZEL....SAYGILAR EFENDİM...
Biter hocam biter kulun kula aşkı tutkudan ibarettir Tek bitmeyen aşk illahi kudrettir Anlamlı ve güzel dizeleri yazdıran yüreğinize sağlık Tebrikler saygılar
ben sana gönlü değil kökten bir ömrü verdim sana nefsimi değil tüm canımı bağladın kanı kattım kanına ruhu önüne serdim hiç aşk bitmez demiştin yarı kalpten dağladın çok güzel
Tüm bu vefasızlıklara rağmen hala içinde bir umut çiçeği büyüten her insan,sevdası uğruna neleri göze almaz ki. Bu sevda uğruna divitini çıkardığı hokkasından son kelâmla birlikte artık yerine koymak vakti geldiğine inanmışsa şair işte böyle içindekileri mısralara yansıtır..
Biz de bu Mean'da şairimizin duygularına eş olarak bir yorumla cevap vermek isteriz şairce seslenmek gerekirse. Eylül yaklaşıyor yine yaprak dökümü..Eylüller hep hüzün verir şairim.. Bu esnada vefanın eş değeri olarak yine şairin yüreğindekileri satırlarla ifade etmek için sarılmış kalem kağıda dökmüş yüreğindekileri mısralara. Ben şairimi kendi yüreğiyle baş başa bırakarak başarılar diliyor tebrik ediyorum bu güzel çalışmasından dolayı.
"hasret kalıp bekledim her an yolun gözledim içimde yer etmiştin aşktan yanıp özledim özeldim mühimsedim gönlü her gün közledim hiç aşk bitmez demiştin varı kalpten dağladın"
emeğine o kocaman yüreğine sağlık hocam.. her zaman olduğu gibi yine muhteşem bir şiir düşmüş gecenin yüzüne.. alkışlıyorum kalemi her zaman olduğu gibi selam ve saygılarımla..
Ne mutlu size sevdanıza,ne mutlu sevdalandığınıza.. nice güzel eserlerde buluşmak dileğimle. susmasın kaleminiz,incinmesin yüreğiniz. selam ve saygı ile..
Canı gönülden Kutlarım…
………………………….. Saygı ve Selamlar..