(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESENLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESENLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geride bıraktığını doyasıya yaşayabildiği için mutlu Esenlerde... Polis helikopteri, panzer destekli gecekondu yıkımı baş haber gazetelerde, Pis sular taşar derelererinde, toplanmamış çöp dağları sokak köşelerinde, Çoğunluğu gündelikçi, temizlikçi, hurdacı, seyyar satıcı...asgari ücretli Esenler Halinde, Hiçbir talebi yok, olsa da karşılanmamış ama kendinin değil, hükümetin mitinglerinde. Bedava kömüre razı, tezekten kurtulduğuna şükür eder, mülteci kendi ülkesinde... iyi uykular, esenlikler diliyorum Esenler'lilere.
Polis helikopteri, panzer destekli gecekondu yıkımı baş haber gazetelerde,
Pis sular taşar derelererinde, toplanmamış çöp dağları sokak köşelerinde,
Çoğunluğu gündelikçi, temizlikçi, hurdacı, seyyar satıcı...asgari ücretli Esenler Halinde,
Hiçbir talebi yok, olsa da karşılanmamış ama kendinin değil, hükümetin mitinglerinde.
Bedava kömüre razı, tezekten kurtulduğuna şükür eder, mülteci kendi ülkesinde...
iyi uykular, esenlikler diliyorum Esenler'lilere.