Dalından koparilmis yaprak gibiyiz. Rüzgar nereye eserse O yöne savruluyoruz. Yağan ilk yağmurda Çürümeyi bekler gibi. ....
ne yediğimiz lokmanın tadı var, ne de aldığımız nefesin bir anlamı. bu gün varız yarın yokuz; sanki hiç olmamış gibi...
biz yorulduk hayat senden eğer ki varsa hala yorulmayan onları hoş tut sımsıkı sarılmaya devam etsinler dünya malına, mal mülk telaşında kaybetsinler kendilerini; sanki hiç ölmeyecekmiş gibi.
hayat denen bir boşluğa düşürüldük birgün. ödül müydü ceza mıydı hiç bilmedik. ah ile eyvah ile geçti dün, insan gibi yaşamadık, katıla katıla gülmedik. ele benzer bir hayat sürmedik, süründük sürüngenler gibi... yürüyen cesetler gibiyiz artık gülmüyoruz konuşmuyoruz duymuyoruz... her şeyimizi herkesimizi kaybettik sırayla insansız kaldık...
hiç yaşanmamış dünü yaşanması muhtemel yarından çıkarınca geriye kalan bir hiçiz şimdi vakti dolan savdı sırasını sıra bekliyor kalan... azala azala tükeniyoruz sanki hiç doğmamış gibi...
gidenlere selam olsun yer açın; yeni gelenler var...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yer açın yeni gelenler var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yer açın yeni gelenler var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.