(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİMDİ OL_MAK VARDI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİMDİ OL_MAK VARDI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İstanbulu aşklarıyla,ihanetleriyle,sevgileriyle ve ayrılıklarıyla yaşama vardı diyerek şairi kutluyorum bu güzel şiiri için..... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız.....
Yarı acı yarı tatlı bir düşün içinde olsak da sevdanın ellerini tutuyorsak şayet Bakabiliyorsak gözlerinin içine işte sevdanın başkenti o mekandır sevgili dost...
bende şu ayrılığı kim icat etmiş bulursam fena olcak :))) şiirin teması çok güzeldi benim en çok istediğim şey ne biliyormusun? ISSIZ BİR ADADA YANIMA HİÇBİRŞEY ALMADAN KAFA DİNLEMEK:))) sevgilerimle
:))))))))) aaaaa nedense bende öyle istiyorum hatta şu an valizimi hazırlayıp gidiyorum... ama ısssız adalar hep dolu diyorlar..... kocaman selâmlar...
kimse saklamadı ve kimse çalmadı sizden.. şimdi kalkıp oralara gitmek çok zor olmasa gerek.. zaten insanın sevgilisi yanında olduktan sonra çınarçık'ı, bebek'i,çamlıcayı, pirre loti'yi boşver bir aşktan ötekine kaç saatte gidiyor ki..
ustamdan aldığım sözleri ustama satmayı severim... gitmek kolay elbet:))) ancakkkk ben zor olanı yaptım şiir yazıp sizlerede yorum yazdırdım yoksa şiir yazamayız değilmi hocam..?...:))))
sen olmalıydın yıkanırken kaldırımlar yağmurlarla ıslanmalıydık sırılsıklam Ankara sokaklarında Üşüyüp sokulmalıydım sana kızılayın göbeğinde haykırmalıydım seviyorum işte diye OL_MAK vardı yokları yok ederek sen olmalıdın ..olmalı..olmalı...
şiirinizi okurken dökülenleri kabul ederseniz umarım..şiirler şiir doğurdukca güzleşiyor...papatyalar yüreğinize...
İSTANBUL içimi deşen deviren şehir.. Adın gözümde buğu boğazıma düğüm olur . Bir nefeslik havasını verene kurban.. MAhzun Kız kulesi ve taş sektirmek boğazın azizliğine.. Yaa...
Sevgiyle ve şiirlerle kalınız.....