(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYNI NAKARAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYNI NAKARAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Artık bir nihayete ermeli, bir şeyler gün yüzüne çıkmalı, gözle görünen gerçekleri artık herkes kabullenmeli, aksi halde sen ben derken atı alan üsküdarı geçecek ve bizlere de ah vah kalacak. Siyaset vatan millet için yapılıyorsa tabii ki en doğru olanı seçmektir vebalimiz, gelecek nesilleri körü körü sığ bir siyasi görüş yüzünden mahvetmeyelim, bu vebali üstlenmeyelim. Artık ülkemizde hain ve vatansever ayrılmalı, at gözlüğünü çıkarıp bakmalı artık, yoksa kış uykusundayken, üstünde uyuklayacak toprak kalmayacak. Ölen ölmüş kalan sağlar bizimdir diyerek hayatta olan liderlerin içinde vatana en hayırlı olanını destekleyelim, harcamayalım boş bir ideoloji uğruna. Şimdi zaman kurtuluşa erme zamanı. İnançsız olanların bize vereceği hiçbir şey olamaz, lakin dinimize ihanet edenleri de asla affetmemeliyiz. Yüreğinize sağlık hocam, çok güzeldi duygularınızı kalemle buluştururken gösterdiğiniz emek ve itina, kutluyorum. Esen kalınız
Sağolunuz-varolunuz bu ülke için atan kalpleri Rabbim imanla doldursun Vatan toprağında secde eden alınları huzur-u ilâhisinde daim ak eylesin Şehit kanlarıyla sulanmış bayrağını vücuduna kefen yapmış bu aziz milleti nar-ı cehenneminden muhafaza eylesin cennetiyle / cemaliyle müşerref eylesin inşallah...
Allah'a emanet okunuz hayırlı akşamlar dilerim selâm ve duayla efendim
Amin Allah sizden de razı olsun hocam, milli şuuru Allah'ın izniyle yarın tüm ülke olarak göstereceğiz tüm dünyaya ve hainlere Allah'ın izniyle inşallah. Bu gemi batarsa hepimiz gömülürüz tarihin derinliklerine, bunu herkes böyle bilmeli. Vatan varsa biz de varız, aksi halde sonumuz berbat olur. Dualarımızla her daim devletimizin milletimizin yanındayız Allah'ın izniyle. Allah'a emanet olun, sağlıcakla kalınız Çok teşekkür ediyorum, sağ olunuz var olunuz
Allah razı olsun Rabbim milli hasletlerimize iman şuuru katsın inşallah Yarın tüm dünyaya MİLLETÇE bir-tek yürek ve onurlu duruşun mesajını olanca gücüyle sunulabilsin diye ümit ederken Siz de Allah'a emanet olunuz Saygı ve selâmlarımla
Rica ederim hocam, vatan konusunda hem fikir olmadıkça fitneler artar, hainler çığ gibi büyür ve 15 temmuzda olduğu gibi çöreklenir üstümüze içimizde beslediğimiz yılanlar. O yüzden her siyasi parti kendi içindeki haini bulup çıkarmalı, tertemiz ülke yararına işler peşinde koşmalı, devlet malına, milletin malına zarar vererek ülke savunulmaz. Bu ülkede yaşamak isteyen her bir birey bindiği dalı kesmemeli, dikkatli olmalı. Bize biz dost olmazsak, hiç hırıstiyan alemi dost olur da yaramızı sarar mı, asla. Onların derdi zaten islamiyeti yok edip, tek din olarak hırıstiyanlığı onaylatmak tüm dünyaya. Oysa dünya islamiyet üzerine kurulu bir düzen, kainatı yaratan Yüce Allah bütün peygamber ve ayetleri islamiyet üzre yollamış, hak din islam bütün kullarına, bunu ayetlerle vurguladığı halde, hırıstiyan alemi kör bakıyor, işlerine gelmiyor, aslında onların derdi din değil, tüm dünyayı ele geçirmek. Din olsaydı eğer insanları acımasızca öldürmezler, öldürücü silahlar icat etmez, üretmez ve tüm dünyaya satmazlardı. Girdikleri her müslüman ülkeyi kan gölüne çevirdiler acımasızca, her türlü işkenceyi yaptılar, mallarına el koydular, tarihlerine dair ne varsa yok ettiler, hayatta kalan halkı da esaretlerine aldılar. Açıkçası dinleri imanları inançları yok, bütün dertleri güç elde etmek, firavunluk sadece. Kilisleri papazları sadece göz boyamak için birer simge, derinliği olmayan yüzeysel görüntüler, dini yaşayan zulmetmez Allah'ın yarattıklarına kesinlikle. Dünyanın neresinde olursa olsun insan Allah'ın yarattığı kuldur ve Allah'ın ayetlerine hakkıyla uymalıdır. Hırıstiyan alemi de bizdeki şarlatan hocalar gibi halkı kandırmaktadır, amaçları dini kullanıp dünya piyasını ve ülkelerini ele geçirip güçlenmek, söz sahibi olmak yeryüzünde. Allah islah eylesin, en güzel islah eyleyici, düzen kurucu Allah'tır. Ölümlüler ancak ecel gelene kadar hüküm sürerler, lakin Yüce Yaradan sonsuzluğun sahibir. Baki olan Allah, bizler faniyiz mutlaka. Amenna ve saddakna. Allah'a emanet olun hocam, sağlıcakla kalınız...
İnşallah yaşananlar "milât" olur İç-dış hainleri bu vesileyle daha net gördük Bize bizden başka dost yok Bizim de ülkemizden başka gidecek yerimiz yok..
Değerli katkınız için.. Çok teşekkür ederim sağolunuz selâm ve dua ile