için ve dışın olsa bile lime lime de iliklerin mutlaka çözecektir bu kör muammayı
gücün bittiği yerde kurda ve kuşa yem oldurulurken tüm değerler bulandı yarama o hain kezzaplar
ey insanlık çık artık ortaya sen ne meret kişilerin elindesin acelen ne yoksa kabir de misin zira özden ayrık renklerin tuzakta göründün o gün bütün gece
dışarı daydık cıs çıpıldak ve de yalın ayak demirlere dayandık ateş kusan bir göğsün kalp atışlarıyla
azcık soluklanıyor şimdi bekle de gör vakti az da olsa yarınlar ne olacak kırılınca deleceği bir fırsat doğdu veya illaki de doğacak sol göğüste saklayın geleceği
içerisi dışarının garantisi altında tüm çocuklarımızın yaşamları da bunda gizli içimizin aşkla dolu limiti sınanıyor o gün kopartıldı ya demirleri hücrelerin girme içeri hisset namertlerin nefeslerini tüm cesaretinin zorlaması altında aksın o pak terin
uyuma vererek el ele ve açık tutarak gözlerini tüm geçmiş ve geleceğini de sobele…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Gücün bittiği yerde… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Gücün bittiği yerde… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Elde ne gelir, şiirin iyilklerini yazmaktan başka... Şiir çok hoş… Şiir iyiliğin anasıdır… ............................................... Saygı ve selamlar..
Bu gidişle insanlık değil ortaya çıkmak iyice yok olup gidecek Mumla arayacağız kaybettiğimiz insanlığımızı ne yazık ki Gönlüne sağlık değerli üstadım hayırlı akşamlar dilerim ...
Ne diyelim Üstadım Allah u Teala bu Millete yâr ve yardımcı olsun İnşallah. Milli şuur yüklenmeyen hiç bir yürek hainlikten geri durmaz. Ben sadece '''Ümmetçiyim''' diyen ile ben hem '''Müslümanım hem Türk Milliyetçisiyim!''' diyeni de bir tutmamak gerektiğini son zamanlarda ne kadar çok gördük!!! Bu konu aslında çok su kaldırır ama şimdiki konuşmamız saadece şiir olsun. Yüreğiniz der görmesin Üstadım. Harika bir uslup ve anlatım ile dizeler çok yerinde! Selam ve saygılarımla.
Geçmiş ve gelecek büyük bir tiyatro sahnesin yok başbuğmuş yok baş komutanmış diyerek absürt rollerle sergileniyor maalesef can abim. Oysa ki bu iki sıfatta birbirinden değerli ve bir o kadarda geçmişle gelecek arasında köprü niteliği taşıması gereken sıfatlardır.
İkiside alanında hem geçmişin devam niteliği taşıyan hem de geleceğe ışık tutan sıfatlardır. Günümüzde ise maalesef hile ve desiselerin getirdiği sahte kahramanlıklarla özdeşleştiriliyor. Dun bu milletin adı geçen yerden andıyla birlikte kaldırıldı dağlardan. Bu gün ise bu zihniyet en koyu milliyetçi kesildi. Gülüyor ve seyrediyoruz.
Tıpkı Ergenekon ve balyoz adı altında yazılıp oynanan naylon senaryo sonunda nasıl ki pardonla geçiştirildi, eminim ki bu günlerin sonu da onlardan farklı olmayacak. Sadece vah gidene denilecek yine.
Akıl yürekle at başı gitmedikçe asla bir yere varılmaz. Akabinde olacaklar ve maruz kalınacak acı durumlar çocuklarımıza miras bırakılan olacak. Bu ise beraberinde nice veraset davalarına dönüşecek ve o çocuklar bu güne, bu günde parmağı olanlara lanet okuyacaklar maalesef.
Gücün bittiğiğ yer son yerdir. Ve de orası tehlikedeki sınırdır. Şiir bir takım olguların ve zaafların şiiriydi. Gönülden kutluyorum. Selam ve sygılar.
Elde ne gelir, şiirin iyilklerini yazmaktan başka...
Şiir çok hoş…
Şiir iyiliğin anasıdır…
............................................... Saygı ve selamlar..