Sabah erken kalktım Spor olsun diye Mahallede yürüyüş yaptım; Bahçede vişne ağacı Dalları yola sarkmış Üstteki dalların meyvesi Hazine gibi çakılı; Altına Yoldan geçen el uzatmış Ç/almış çalabildiği kadar Tane kalmamış!
.. Uzan uzan sen de uzan Gören gözün hakkı var(!) Uzan/sam da boşuna Toplamış uzun adamlar!..
(Çalmış denmez ona Nasip kısmetmiş almış O da ona kalmış denir)
.. Farkında mısınız, yol yaptım(?)
.. Tepede/kiler tepedekilerin!
.. Üstteki dallar s/alkım s/alkım Evin içinde/kilerin hakkı, Alttakiler ile üsttekilerin Olacak o kadar farkı, Boşuna mı çevirmişler Bahçe duvarını Bahçeden sağlıyorlar Geçimlerinin yoğunu varını!
Nereden girdiyse beynime Bak yine Tepedekiler; seçme vekiller!..
Hele şu son günlerde Neye baksam şeytanlık Böyle miydim ben eskiden Vişne deyince Türkü gelirdi aklıma; ’Evlerinin önü vişne fidanı Dolanı dolanı buldum odanı’ Bugün öyle değil işte; Hey gidi vişne, ye ye kişne!
.. Dalların yerinde dursun Tepedekiler yesin yesin Tepesini yiyen kudursun(!)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HEY GİDİ VİŞNE?! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HEY GİDİ VİŞNE?! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanımıza işlemiş artık desem yeridir. Birşeyleri birşeylerle bağdaştırmadan duramıyor şair yürek. Topla kaşıkla, gün gün süz, sonra savur kürek kürek. Kutlarım değerli yürek.