Ama kemerle dövüldü demeden önce bir düşün derim...
Vatanı sevmiyorsan, kesmemelisin ahkam Olma sen ele maşa, alır senden intikam Õnce insan ol yeter, istemez mevki makam Haini çok ülkemin, idam gelmeli idam Yenemez kimse onu, bilendi cesur adam.
Kuyusunu kazanlar, o kuyuya dúşmeli Hainlik edenlerin, yüreğini deşmeli Düşmanlık besleyenin, mezarını eşmeli Ülkemin geleceği, doğrulukla pişmeli Haini çok ülkemin, idam gelmeli idam Yenemez kimse onu, bilendi cesur adam.
Benim şanlı askerim, kurşun sıkmaz halkına Böyle emir verenin, çomak sokar çarkına Emir veren kalleşin, varmalıydí farkına Mermiyi çakmalıydı, hainlerin alnına Haini çok ülkemin, idam gelmeli idam Yenemez kimse onu, bilendi cesur adam.
Onlar emir kulları, diyen ahmaklar sizi Kemerle dövülmüşler, tankla ezerken bizi Şefkatin merhametin, yokmu vicdanda izi Hainlik rütbesiyle, tararken ülkemizi Haini çok ülkemin, idam gelmeli idam Yenemez kimse onu, bilendi cesur adam.
Vatanını sevmeyen, çocuklar büyütmeyin Peygamber ocağının, şanını kirletmeyin Önce vatan sevdirin, öğretin üşenmeyin Canınız yandığında, merhamet dilenmeyin Haini çok ülkemin, idam gelmeli idam Yenemez kimse onu, bilendi cesur adam.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAİNİ ÇOK ÜLKEMİN;İDAM GELMELİ İDAM ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAİNİ ÇOK ÜLKEMİN;İDAM GELMELİ İDAM ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vay Allahına kurban olayım. ..haini çok bu ülkenin....sözcü sözcülügünü yapıyor ..zaten...Diriliş teyiz. ..kanlı kahpenin karası göründü. ..Milli dürüst yakışan bir şiir. .yüreğine sağlık selam ve muhabbetle