Karanlık bi gecede ellerinde bizim silahlarımız düşmanlar sardı yurdumuzu üstlerinde bizim Kamuflajlarımız...
Hainler,alçaklar kuşatacaklarmış! Yurdumu sözde müslamandan emir almışlar siz kimsiniz yıkacaksınız benim güzel Vatanımı...
Kötülük gözlerini karartmış göremiyorlar gerçeği tarihte yerimiz var hiçmi okumadınız Türkleri...
Başkomutanın bi sözüne dökültü millet sokağa tarih tekerrür etti ölüme siper olan Milletime...
Ne silahlar durdurabildi, nede çalınan tanklar üzerlerine ateş açıldı polislerin,sivillerin şehitler verdiler vatan uğruna ölüm bile yıldırmadı Aziz milletimi...
Nerde cuntalarınız hani nerde fetonuz kim kurtarcak sizi hainler ordusu...
Sizi çaldığınız silahlar,tanklarmı kurtarcak Bu Aziz millet vatanı için ölür devleti için yenileri yetişir siz bunu hiç bi zaman anlıyamazsınız...
Biz karanlık geceyi; aydınlığa çevirdik demokrasi uğruna; vatan için öleğimizi gösterdik farklı,farklı görüşlerde bi araya geldik sizse; kendi karanlığınızda boğulmaya mahkum kaldınız...
Aziz Milletime,Polime,Devletime verdiği mücadele için sonsuz saygılarımı sunuyorum..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Darbeye Karşı Aziz Milletim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Darbeye Karşı Aziz Milletim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biz karanlık geceyi; aydınlığa çevirdik demokrasi uğruna; vatan için öleğimizi gösterdik farklı,farklı görüşlerde bi araya geldik sizse; kendi karanlığınızda boğulmaya mahkum kaldınız
Ufka dikilir gözüm, dalarım zaman zaman… Hayallerim çırpınır, aman Ya Rabbî, aman! Mazide yaşananlar karartırken ruhumu, İstikbal kayguları biri birinden yaman...
Titrerim düşündükçe; zihnimi kaplar duman. Hücum eder endişe; yüreğim dolar güman. İşitmez, işitemez zahirîler âhımı.. Beni anlarsa ancak, anlar bir ehl-i îmân…
Ne idik biz, ne olduk, nere koşarız cem’an? Kırıldı mı kardeşlik, çöktü mü ortak iz’ân? Kimler dizini döver, kim duyar eyvâhımı? Kim elini uzatır, kimlerden gelir emân?
Ne silahlar durdurabildi, nede çalınan tanklar üzerlerine ateş açıldı polislerin,sivillerin şehitler verdiler vatan uğruna ölüm bile yıldırmadı Aziz milletimi...
Biz karanlık geceyi; aydınlığa çevirdik demokrasi uğruna; vatan için öleğimizi gösterdik farklı,farklı görüşlerde bi araya geldik sizse; kendi karanlığınızda boğulmaya mahkum kaldınız...
Duyarlı yüreğinize sağlık nice güzel eserlere inşaALLAH
Kalemin susmasın
________________________________Selamlar