(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Teyze ! . . Amca ! . . bir imza ver. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Teyze ! . . Amca ! . . bir imza ver. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bu sosyal platform dedikleri hizmeti bir yerden sonra hiç sevmiyorum...
Neden mi?
Bizlere, insanlık ayıplarını ve acılarımızı beğendirir, puanlatır hale getirdi. .. Bizler bu hale nasıl geldik böyle... Nasıl bir kabulleniş bu?
Çocuklara ve şiirlere; baharı, çiçeği böceği, uçurtma bayramlarını, sevgiyi anlatacakken, ölümü ve onun hakkında da ölüm şekli tercihlerimizi anlatır olduk...
Ey insanlık! Ey vicdansız yüzler! Sizler rahat uyuyun, çocuklar ve şiirler sizler için suskun!
Neden mi?
Bizlere, insanlık ayıplarını ve acılarımızı beğendirir, puanlatır hale getirdi. ..
Bizler bu hale nasıl geldik böyle...
Nasıl bir kabulleniş bu?
Çocuklara ve şiirlere; baharı, çiçeği böceği, uçurtma bayramlarını, sevgiyi anlatacakken, ölümü ve onun hakkında da ölüm şekli tercihlerimizi anlatır olduk...
Ey insanlık!
Ey vicdansız yüzler!
Sizler rahat uyuyun, çocuklar ve şiirler sizler için suskun!