(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇLİ BABAM ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇLİ BABAM ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
keşke anne babalarımızı bizler seçseydik ağladım okuyunca ne zaman bir baba şiiri okusam gözlerim dolar böyle bir babam olmadı hiç yüreğine sağlık arkadaşım ayrıca babanızın babalar gününü kutlar hürmetle saygılar dilerim
SAADET KILIÇASLAN tarafından 6/20/2016 10:45:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
ne güzeldi şiir.. bir evladın babaya hediyesi böyle olmalı bence.. her hediye alınır amma..?işte bu hediyeyi alamazsınız... her yüreğinde harcı değil bir kızın babasına böyle güzel bir şiir yazsın..? kotluyorum o kocaman yüreğini kızım..şiir gözlüm diye hitab ediyorum size ama bazen kusuruma bakmayın lütven. benimde sizin yaşlarda kızlarım var..yorum yazarken güzel bir şiire onun ahangin den olmalı ki..?..şiir gözlüm kelimesini kullanıyorum..yürek sesiniz var olsun şiir gözlüm..selam ve sevgilerle kalın hoşçakalın efendim.sonuz saygılarımla...
ayrıca kadir babayı da sayfadan tanıyorum şebnem kızım şiirlerini okuyup yorumluyorum oda benim şiirlerimi okuyor onunda babalar gününü kutluyorum ve her iki şaiir can yüreğe de selam ve saygılarımı sunuyorum..
Kardeşim sevgi dolu yüreğine selam olsun. Senin ne kadar vefalı olduğunu biliyorum... Çok teşekkürler... Kadir Ağabeyime sağlıklı hayırlı uzun ömürler diliyorum... Selam ve saygılar...
Ne diyeceğimi bilemiyorum Kızım... O kadar duygulandım ki... Duygularımı burada anlatmam mümkün değil... Bundan güzel bir babalar günü hediyesi olabilir mi! Allah ne muradın varsa versin Kızım...
Şiiri seslendiren Mustafa Karaahmetoğlu Kardeşime de ayrıca teşekkürü bir borç bilirim... Fon müziği be beni en fazla duyguladıran bir müzik olmuş...
bu müziği bende çok severim bu kadar tesedüf sanki mustafa abimin içine doğmuş harika bir sunum ses ve müzik emeğine sağlık diyorum..
şair babam, süper babam, sana az bile buna inan mutlu ettiğim için o kadar mutluyum ki.. durdum durdum anlık bir süpriz yaptım... anlık hediyleri süprizleri severim ...
Kadir Abim, öncelikle geçmiş olsun... Radyo için sürpriz hazırlamıştık... Kısmet olmadı... Babalar gününüzü kutluyor sağlıklı hayırlı uzun ömürler diliyorum...