Sevmek mi suçum ey mavi gözlüm, küsüyorsun, Bağrımda ki kalbim, sana yangın biliyorsun, Ben gönlümü verdim, niye sen hep kaçıyorsun, Gel yapma gönül sevdi zulum etme severken.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
zulum etme sen. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
zulum etme sen. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aruzlu, özlemli, sevdâlı şiiriniz etkileyici olmuş yine şairim, umarım barış olur sonunda :) Onunla da ilgili bir şiir bekleiyoruz, habersiz bırakmayın lütfen :)) Sevgi yüklü saygılar.
İSTEĞİNİZİ ARUZLA EN KISA ZAMANDA YERİNE GETİRMEYE ÇALIŞACAĞIM,BEKLEYİN VE SABREDİN ONA DA SIRA GELECEK EN AZ İKİ DÖRTLÜK TEK OLMAZ,TEK OLURSA ŞİİR OLMAZ
Gök rengini almış, mavi gözlerle bakardın, Baktın mı terimden, sırısıklam bırakırdın, Aşkınla yanardım da, gülüp sonra kızardın, Gel yapma çilem yetti, barışsak diyorum ben. inşallah barışırsınız kutlarım hocam
Geleneğin ufukları şaire sonsuz bir kaynak Geleneğin kaynakları şiie büyük ve engin olanak Şiiriniiz aruzun sesleriyle oluşmuş bu anlamda sahiplendiğiniiz geleneğin varlığı sevindirici Şiirdeki anlatım güzel Sağlıcakla kalınız
Gönlümde ki tahtımda ! kurulsan da, sevişsek, Olmaz mı güzel gözlü kadın, söyle ? Ne etsek, Sorsam seni bulsam da, gidip köşkte görüşsek, Gel yapma bu zülldür de, barışsak diyorum ben.
GÜZEL BİR ŞİİR ŞAİRİNİ KUTLAMAK İSTİYORUM.SAYGILAR VE SELAMLAR
Sevmek mi suçum ey mavi gözlüm, küsüyorsun, Bağrımda ki kalbim, sana yangın biliyorsun, Ben gönlümü verdim, niye sen hep kaçıyorsun, Gel yapma bu zülldür de barışsak diyorum ben.
Gönlümde ki tahtımda ! kurulsan da, sevişsek, Olmaz mı güzel gözlü kadın, söyle ? Ne etsek, Sorsam seni bulsam da, gidip köşkte görüşsek, Gel yapma bu zülldür de, barışsak diyorum ben.
Gök rengini almış, mavi gözlerle bakardın, Baktın mı terimden, sırısıklam bırakırdın, Aşkınla yanardım da, gülüp sonra kızardın, Gel yapma çilem yetti, barışsak diyorum ben.