(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güllü Şarabı! Gül Şarabı! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güllü Şarabı! Gül Şarabı! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Isparta civarından geçip te, güle şiir yazmamak olur mu.? Hem göller, hem güller yöresi orası. Gülün dalında solmuş'unu özlerler,şiirin can alıcı noktasıydı. Yüreğinize sağlık efendim.
Ne güzel ne anlamlı yorumlar efendim,çok teşekkür ederim... Gerçekten de Trende başlayıp Isparta'da tamamladım mısraları.Molamızda alışveriş yaptık, güllerin mis kokularıyla İstanbul'a döndük... Saygılarımla İsmet bey...
Sahi,bütün hikayeler trende başlıyordu.. Bunu biliyordukta güllü şarabın hikayesini şiirden öğreniyorduk işte.. 'Gülbeyaz'a ne demeli;Kadife bir dokunuş belki.. Belki mevsimini beklemeden dalından düşen hüzün yüklü bir yaprak.. Tren yolculukların daim olsun şair..Sevgiler..
Evet trende başlıyordu aynen, 1999 depreminin ardından, uzun bir süre sonra ilk kez uzun bir yolculuğa çıkmıştım. Bir bayan arkadaşımın işleri münasebetiyle ve o kabustan bir nebze sıyrılmak gibi. Burdur'dan Antalya yolcuğumuz fizan gibi uzun gelmişti saatlerin bitmesini de istememiştim, biz insanların bazen yalnızlığa da ihtiyacı olmakta. Haydarpaşa garından hüznü trene yükleyip Burdura gelmiştik.Neyse uzunca bir hikaye bu... Çok teşekkürler ederim güzel ve anlamlı yorumunuza,sevgilerimi bıraktım...
Bir kelimeye bu kadar anlam yüklemek yürek işi duygu işi. Hele de o kelime GÜL ise... Kalemin hep gül yazsın. Gül yüzün hiç solmasın. Güller içinde gülerek dolaş. Oya Hanım.
gül, güller ne hoş duygular anımsatır ve depreştirir. güller güzelliğinde geçsin günleriniz ve güllerin romantizminde yaşansın insanımızın gelecek zamanları.şiirler hep güller güzelliğinde söylensin ve yazılsın... selam-saygı ve içten sevgilerimle.