Ey dünya Razı geldim kötülüklerine Direndim İyimser olmaya çalıştım Nafile yapamıyorum yimser düşünemiyorum Çaresiz ve yapayanlızım Mum gibiyim Eriyip gidiyorum hayatta Masumu diyorum: İnanmıyorum Şahit tüm dünya.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ERDİNÇ MEMİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ERDİNÇ MEMİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçimizde uç iki duygu vardır ki,bunlar sevgi ve nefrettir...Hangisini beslersek,daima o galip gelir...Çünkü bu iki duygu boğuşur durur sürekli...Bunlara dikkat edersek,davranışlarımıza,sonra da alışkanlıklara dönüşüp,bakış açımızı oluştururlar...henüz yolun başında biri olarak,bu kötümserlik yakışmıyor sana...İçinde,sevgiyi besleyen ve onun galip gelip,davranışlarına ve sonra da alışkanlıklarına dönüşmesine izin ver...Göreceksin,herşey çok güzel ve anlamlı olacak..Bilirsin ki,yaşam asfalttan ibaret değil,içinde dikenler ve tuzaklarla dolu uzun bir süreçtir...Yaşama olumlu bakman için,içindeki sevgiyi beslemen ve onun galip gelmesini sağlaman için,herşey fazlasıyla var sende..Haydi göreyim seni...herşeye pozitif bakmak için start alalım...Selam ve sevgilerimle...Herkese selamlar...