Hain adam ! Şimdi nasıl senin şehrin? Ben binlerce mil uzaktayım... Fakat çok büyüleyiciydin dün! Ve etkilemezdi beni Boğaz Köprüsü’nün büyüsü... Tek gerçek gülüşünde gizliydi dün ! Yemin ederim, burası doğru... Tebessümüne taptım dün !
Hain adam ! Sakın uzaklıklar endişelendirmesin seni.. Ki ben orada olurum, Eğer sadece istersen sen! Kapa gözlerini ve hisset satırlarımı... Oku onları, ki bunlar benim yeminlerim... Senin yanındayım hep, eğer istersen!
Off!Bana bu yaptığın ! Off!Bana bu yaptığın !
HAin adam ! Biliyorum, zamanlar giderek zorlaştı ! İnan bana adamım ki, Gün gelir satır satır borcumu da öderim! Herşey iyi olur o gün ... Biz hayata sahibiz ve biliyoruz ki olacak ... Düşlerimiz boyut bulacak! Sözlerim iyi gelecek sana, Ve iyileşeceğiz beraberce...
Hain adam ! Kaldı içimde çok, söylenecek sözlerim geriye... Ve hala bir umut var içimde,dünden kalan geleceğe... Eğer; sana yazdığım her basit satır, İyi geliyorsa yaralarına... Bil ki adamım, ben sana hep yazardım... Ki nefes al, içimde kal... Ve isterim ki yaşat beni seninle yeterince...
Off!Bana bu yaptığın ! Off! Nedir bana yaptığın ?
Hain adam ! Arkadaşlarımız dalga geçecek bizimle. Gülüp geçeceğiz onlara beraber.. Ki hissetmedi hiçbiri böyle... Yoğunluk nedir bilmedi kalpleri...
Hain adam ! Söz veririm sana ki; Onca zaman ardından, Dünyamız eskisi gibi kalmayacak asla Ve suçlanacaksın..
Hain adam ! İnan iyi olacaksın ve özleme beni! 2 yıl daha var ve yoluna girer herşey... Sen şehirden ayrılmış olacaksın, Bense yeniden tarih yazacağım! Biliyorsun; hepsi senin yüzünden... İstediğimiz herşeye inan Ve düşle o gün gelecek...
İşte hain adam bu sadece senin için, Başlangıçlar seninken, sonlar hep benim eserim... Tüm düşlerimle, ben tek senin esirinim...
Off! Bana bu yaptığın ! Off! Bana bu yaptığın ! Off! Nedir bana bu yaşattığın? Off !Hain adam sen kimsin? Neden hala beynimdesin? Adamım, bu sadece senin için... Bil ki suçlanacaksın... Off!Palavracı ve düzenbaz... Hain adam ! Cevap ver, nedir bana bu yaptığın? Sen ki taptığımdın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAİN ADAMA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAİN ADAMA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ona yazılaçak şiirlerde çok...
yazım ve imla kurallarına uyman çok güzel ,
yüreğine sağlık.