(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ahşap Radyo Günleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ahşap Radyo Günleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasıl da salık verir uzmanlar:''Gününü yaşa ve bırak maziyi.'' Mümkün olsa keşke. Neyin tadı kaldı ki günümüzde? Ne aşk çürümüştü ne de mahremiyete ihanet vardı. Yüreğinize sağlık efendim. Bir kez daha yolculuk yaptık sayenizde geçmişin tozlu yollarına ve bir o kadar masum, aydınlık bir geçmiş. Sağlıcakla kalınız. Saygılarımla değerli kalem...
Ne güzel günlerdi..ne oldu bize böyle :( ...Birbirimizin kötü günümüze sevinir olduk...Harika bir şiir; mazinin içinden...kalemine sağlık...Klas bir kalemsin vesselam ... Rabbim kötü(lük)lerden muhafaza buyursun ve nuruna erdirsin bizleri kardeşim ...selam ve muhabbetle
Şu an hatırlamıyorum. Bir yerde okumuş veya duymuştum... İş adamlarımızdan birini oğlu; Amerikada bir üniversitede öldürülen Amerikan başkanı Kenedy in galiba kuzeni ile arkadaş olmuş... Bir gün sohpet esnasında; bizim genç gel birde sen benim ülkemi gör demiş. Velhasıl birlikte Türkiye ye gelmişler... Daha hava limanında karşılaşmada bakmış çocuk büyüklerin elini öpüyor evde bir sofra adabı var büyüğe karşı sokakta her yerde bir saygı küçüklere bir saygı var. Hayran olmuş bu duruma... Bir haftalık tatilden sonra dönüşte bizim genç sormuş nasıl buldun Türkiye yi demiş. Oda; sizdeki bu kültürü bu saygı ve sevgiyi Amerikaya aşılamak için kaç dolar gerekiyor acaba demiş.
Oysa şimdiki halimize bakın... Bunun kabahatini siyasilere yıkmak işin kaçamak yanıdır. bizler toplum olarak bozulduk lakin... inanıyorum ki Allah ın izni ile onca şehit ve şüheda nın yüzü suyu hürmetine tekrar o güzel günlere kavuşacağız