(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖLGELER KAYBOLUR GÜNEŞ BATINCA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖLGELER KAYBOLUR GÜNEŞ BATINCA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kusursuz bir çiçek gibidir aşk Tüm hayatını ondan bir tane bulmak için harcasan bile Hayatını boşa harçamış sayılmazsın Gerçek aşkı bulup dünyanın en güzel şiirini yazmayı umud ediyorum Senin gözlerin benim gözlerim gibi..
paylaşamam seni ne sevenle ne de sevilenle bu yüzden geceleri gelirim hep gölgemden bile ırak olmak için
Gerçek sevgi için çok güzel bir anlatım... Kendi gölgeni bile ikinci kişi olarak kabullenememek... Sadece sevmek! Tek olarak, paylaşamadığın sevgi olarak sevmek... Ne güzel! Ama bu sevgi kıskançlık olarak, şüphecilik olarak gelişirse de, sevgiden çıkar, Allah korusun felaket olur! Sevgilerin hep şiirdeki gibi olması dileğiyle... Hoşca kal...
............. Çok büyük aşk; Daha nasıl anlatılır??? Tebrikler Uzun lafın kısası Fatma bu günün as'ı ! .. Hem de soyadı Eren (?) Gelsin görsün bütün kızlar Sevdiğine gönül veren; Okuyanın kalbi sızlar...
Şaban Aktaş tarafından 3/30/2008 10:36:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
ne sevenle
ne de sevilenle
bu yüzden
geceleri gelirim hep
gölgemden bile
ırak olmak için
gölgeden bile kıskanacak kadar sevmek
içten
abartısız bir yüreğin iz düşümü
sevgi dolu...
şiir yani...
hoştu...saygılar