inandırın beni insanların iyi olduğuna... gücünüz varsa kudretiniz kafi gelirse inandırın... en köklü yalanlardan bir gök kubbe inşa edin hafif hafif eserken kandırın kelebeği öyle ki bir kartal olduğundan şüphe etmesin... allah aşkına bırakın inandım inandım inandım... inandırmadınız ama inandım... nasıl bir illete muhalefetim oysa oysa ben en şerefli yalandım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şerefli yalan... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şerefli yalan... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalandan iyilik doğar ya da doğruluk kotulugun temsicisidir anlayışını ironik anlamda dillendirerek karşı cikmissiniz.Evet yalanin iyiliğe bakisi.. Derin varoluşsal bir sorgulama. Felsefi derinligin de kaybolacak kadar.kendimiz yalaniz .Ölmek için geldik dünyaya.Doğduğumuz andan itibaren verilmiş olan krediyi tüketerek yol alıyoruz. Yani...Bu nedenle sorgulamayan insanı değer ve ahlak yönünden çöküntü bekliyor. Ki zaten bugün ki ortama baktığımızda maalesef :((Güzeldi.kutlarım sayın şair. Kısa, keskin dizeleriniz sabah sabah iyi bir sorgulama yaptırdı. Var olun.Saygilarimla.