fotoğraf netten alındı üstündeki söz kime ait bilmiyorum..bir fotoğrafın bize anımsattıkları ve bize anlattıkları...bu fotoğraf ve üstündeki söze ithafen yazılmıştır bu satırlar...
dünyadaki yaşantımızın her anına; detaylarına kader diyoruz elimizde değil; yaşayacaklarımızı seçemiyoruz biliyoruz da; nasip değilse; olmayınca; olmasını istediklerimiz kendimizi neden hep üzüyoruz...
kaderimizi biz seçemiyoruz seçiliyoruz imtihan ediliyoruz yazmış yazımızı bizi yaratan dua edip RABBİM’den hayırlar diliyoruz...
hayat kitabının sayfalarında kara veya ak her neyse kaderimiz her gün bir sayfasını çevirip yaşayıp gidiyoruz kaderde yazılan o son güne...
bazılarımızın kaderi hep güler bazımıza ağlamak düşer ağıtlar yakmak kara bağlamak imkansız sevdalar yakar bazen bazı sineyi zaman tükenir; bekleyerek vuslatla içten gülmeyi...
kaderde yolumuz çizilmiş bizim silemeyiz ki ALLAH’ın yazdığı kaderden dönemeyiz ki yaşarız; mutluluksa mutluluk çileyse çileyi...
yaşanılan herşeyin bir karşılığı var elbet mahşerde sabredersek kazanacağız bizde gerekirse; imkansız sevgilerimizi gömeceğiz kalbimize karşılığı mahşerde bulacak bizi belkide sonsuza dek yaşayacağız sevdiğimizle birlikte cennette... değmez mi; değmez mi kaderimize sabretmeye...........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADER ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADER ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaşanılan herşeyin bir karşılığı var elbet mahşerde sabredersek kazanacağız bizde gerekirse; imkansız sevgilerimizi gömeceğiz kalbimize karşılığı mahşerde bulacak bizi belkide sonsuza dek yaşayacağız sevdiğimizle birlikte cennette... değmez mi; değmez mi kaderimize sabretmeye...........
şaire hanım yüreğin dert görmesin tebrikler..gönül sesin hiç susmasın...
sabredersek kazanacağız bizde
gerekirse; imkansız sevgilerimizi gömeceğiz kalbimize
karşılığı mahşerde bulacak bizi belkide
sonsuza dek yaşayacağız sevdiğimizle birlikte cennette...
değmez mi; değmez mi kaderimize sabretmeye...........
şaire hanım yüreğin dert görmesin tebrikler..gönül sesin hiç susmasın...