ATATÜRK ASKERLERİ
Milletimin üstüne kara bir duman çökmüş
Bilmiyorum ki kimler hangi güneşi bekler; Samsun’dan doğan güneş yollara ışık ekmiş Güne özgür uyansın diye bütün bebekler Ve şimdi bin duvarlar örülür dört bir yana Güneş her sabah doğar, uyuyanlar uyana Ateşe döndü ülke, buna can mı dayana Bırakın bahar gelsin, uçuşsun kelebekler Cehalettir insanı karanlığa hapseden Cehalettir insanı özgürlüğünden eden Sanmayın İslamiyet cahil kalmaya neden İlk emri “Oku” olan tek din budur. Şebekler* Elbet bir gün dağılır üstümüzdeki bulut Yeter ki kaybolmasın gönlümüzdeki umut Misak-i Milli ile çizildi çünkü hudut Atatürk askerleri nöbet bekleyecekler İbrahim COŞAR * Bize cahil insan lazım diyen profesörlere... |
bu söz Türk Milleti için bir düstur kabul edilmelidir, Milli Ülkü olarak benimsenmelidir, diyor ki; "Türk'lerin yasadigi heryer Misak'i Milli hudutlari dahilindedir".
Ne Allah daha büyük bir Türk yaratti, ne de Türk Tarihi daha büyük bir Türk kaydetti sanli tarihinde.
Bir ufak itirazim günesin Samsun'dan dogmasi konusuna, 19 Mayis 1919 temsil'i olarak Milli Mücadele'nin basladigi tarihtir, fakat Atatürk'ün tüm hayati Türk'ün Milli Mücadelesi üzerine olmustur denilebilir.
Galiba 1918'de kisa Yildirim Ordulari Komutanligi görevi tamamlandiginda, kesin karar vermisti ki Milli Mücadele aslinda baslamisti.
Atatürk bugün herseyin yanisira bir Türk sembolüdür. Atatürk'ü seven kisiler içinden tek tük egri insan bulunabilir, fakat Atatürk'ü sevmeyenlere baktiginizda bir konudan emin olabilirsiniz ki, Atatürk'ü sevmeyen kisinn garezi asla onun sahsi degildir, muhakkak Türk'lüge ve Türkiye'ye kasit vardir o kisilerde, kayitsiz sartsiz buna emin olabilir her Türk.
Kurban olurum onu veren Allah'a, ilelebet emrindeyiz.
Siirinizin isminden, içeriginden bütününden etkilendim, gayet begendim. O yüzden çenemi tutamadim, bunlari paylasmak istedim.
Saygilarimla,
Alp Aldatmaz tarafından 3/26/2016 9:47:50 AM zamanında düzenlenmiştir.