(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
xxxxxx şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
xxxxxx şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kangren göklü hangi şiire yönümüzü dönsek. Yüreği şiir insan. Her zaman ki gibi çook güzeldin. Duyguları dillendirişindeki keskinliği, samimiyeti seviyorum. Var olasın .Selam ve sevgiyle.
bir de o yağmurdan kaçarken kurşun yarası alan kuşlar var ki ' ah o kör kurşun ne kör vicdanlardan ne sağır dilsiz yüreklerden acımasızca bizi bize kırdırırlar ki ' işte onlar bedelini mutlaka ödeyecekler .. bu gün olmadı 'yarın huzuru mahşerde . günün şiirini ve şairini tebrik ederim ..başarılarınızın devamı dileğim ile..sevgiler..
Yaşadığı gezegene yaptığı şeylerle bunca hakaret eden insanoğlu akıllanacak gibi durmuyor.
Şiirlerin içi ölüm mezarların içi şiir
Acı, tanrıdır ve bütün iyi şeyler kenara çekildi
Geriye kalbi kel kalmış bir dünya kaldı Elle çizilmiş duygusuz karikatür adamlar yönetiyor her şeyi ve aşağılık zamanlar ve kelimelerden oluşan koca bir ıssızlık
Evet, şimdi özür dilemek... Yani herkes aynı anda özür dilese bir şeylerden düzelir belki dünyanın sırtında oluşan yaralar
"kapı önüne konulanları ve biliyorum ki kapıların arkası daha da korkunç"
o kadar içli anlatmışsınız ki...ne yazık ki iğrenç olaylar yaşanıyor... ve çocuklar bundan en büyük nasibini alıyor.içimiz dışımız küle, çöle döndü... gün şiiri olmak az gelir yaşadığımız yılın şiiri bence... tebrikler hep sevgimle duyarlı yüreğe...
" Ey şehir ve ey kadim şehrin tarihine tünemiş yağmur kuşları! Ve ey yüzlerini ve başlarını gövdeme eğen ve ey gövdemi gözlerinden gözlerine sürgün eden kadınlar! ! bir sura üflesem de kopsa bir şeyler sonrasını unutsam gülümsese ve sırattan içime düşüverse çocuklar allahın gazabıyla çocukların gözleri arasında yıkılmış bir köprü olsam mesela ..."
Kuşlar da ürktü kelimelerin rehavetinden Çocuklardan hiç haber yok O taraflardan Birtek iç çekişlerimizi belki bir umut gönderdik can.. Yüreğine sağlık.
Severek okunan şiirin duygulu hallerinin güzelliği.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...