delice sevdim seni aşkınla delirten sendin beni cehennem nâr-ı yaksa da teni seni sevmekten vazgeçemem ki deli bir sevda dolu bir sevda benimkisi deli dolu bir sevda masalı; bizimkisi...
gece ve gündüz yedi yirmidört hep birlikteyiz ki biz ama; yanyana hiç gelemeyiz...
ellerimiz kenetlenmiş hep eleleyiz ki biz ama hiç dokumadı ki birbirine ellerimiz hep gözgözeyiz ki uzak diyarlarda olsakta bizi yaşar bizi görürüz biz bizi çok severiz birbirine sevdalı gözlerizin içinde...
deli dolu aşkımız deli dolu hayatımız kalplerimiz evimiz, barkımız, aşk yuvamız ışıl ışıl, rengarenk, yeşil, kahve, dünyamız biz orda buluşur, orda sarılır, orda sabahlarız...
sofralar kurarız; birlikte kahvaltılar yaparız her gün; elele yürek yüreğe ayrı mekanlarda, kurariz aynı hayali birlikte gözbebeklerimizdeki cennette doyasıya yaşarız; el ele aşk dolu mutlulugu sevgiyle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SEVDA MASALI; BİZİMKİSİ ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SEVDA MASALI; BİZİMKİSİ ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
deli bir sevda + dolu bir sevda = deli dolu bir sevda... çok tuttum bu sevdayı...sevda yüklü, duygu dolu okuma hazzı aldığım müstesna bir şiirdi. kutluyorum, selam ve saygılar sunuyorum...
Kalemin susmasın
_________________________________Selamlar