Erir misin, çürür müsün Özünden sürgün verir Dal dal Yüreğimden yürür müsün Ne zaman patlar tomurcuk Bilmiyorum!..
Sen bir şiirin tohumusun Gömdüm içime seni Pandora’nın tam aksi Güzellikler kutusu Kabuğunda ikiz badem içi Gözlerin güzellik uykusu...
En derin düşlerime dalmış Sarmaşıklar içinde kalmışsın Güz yağmurlarını atlatmış, Sele kapılıp bozbulanık Kayalardan takla atmışsın, Yosun tutmuş derelerde Güzelliğini unutmuşsun Taaaa bilmem nerelerde?!
Tenimde bir karıncalanma Güneşin izini sürüyorsun Dağlar yürüyor Dünya başka Başım aşka dönüyor Bulut sevda ile uçuyor Zaman çok çabuk geçiyor...
Aynı buluta bakmış mıydık İkimiz aynı anda Tümlemiş miydik bir düşü Sözün sözüm olmuş muydu Yel estikçe hallaç pamuğu Darmadağın Düşü yele bırakmış mıydık?!
Hani çiçeğe duran ahlat, Gel bana sessizce Bir kaya başında Dizimin üstüne uzan Yosun tutmuş taş gibi Bana düşlerini anlat Nedir bu güzellik Elma dalında gülçiçek Dal ucundaki sürgün?!
Anlat suyun sesini Oku üfle sihirini aşkın; Gül kokulu nefesini!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR TOHUMU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR TOHUMU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygı ve sevgilerimle...