Bir yer biliyorum Baktığım her yerde Pişmancıl Sükûneti sonsuzluğun Başucumda ve bıraktığım her yerde Eli böğründe düşlerimin Uykularını delik deşik eden…
Hislenirdim bir zaman siluetinde Ve gözlerinin barınağıydı bir zamanlar tutunmaya çalış Ve kaç kişilik limanların ummanlarıydı duygulanır Denizlere uzaklığı yüzde kaç yıldı unuttum
Ve artık aynı anda çok kere konuşmalarımız Hangi kimi kayırıp ta aynalara sinmiş ki güzelliği Daha bir insan suretinde üflerken o Kim bilir hangi yollar için Şarkılar söylüyordu?
Ve bir şiir bir şiir daha eksildi güven meliklerinden Ve hiç incitmeden kopardı bir maviyi mavi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavi Son şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavi Son şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve artık aynı anda çok kere konuşmalarımız Hangi kimi kayırıp ta aynalara sinmiş ki güzelliği Daha bir insan suretinde üflerken o Kim bilir hangi yollar için Şarkılar söylüyordu?
Bir yer biliyorum Baktığım her yerde Pişmancıl Sükûneti sonsuzluğun Başucumda ve bıraktığım her yerde Eli böğründe düşlerimin Uykularını delik deşik eden…
Hangi kimi kayırıp ta aynalara sinmiş ki güzelliği
Daha bir insan suretinde üflerken o
Kim bilir hangi yollar için
Şarkılar söylüyordu?
Güzeldi kutlarım