Kalp sevgi üretir, satın alınmaz Her kalbin içinde, sevgi barınmaz Yalan aşklar ile, işimiz olmaz Gerçek olan aşklar, kolay bulunmaz Aşkım bitanem der, çıkarım yola. Seveni; severim, vermem hiç mola.
Sevilirse insan, çokça sevecek Onu çok sevene, gönül verecek Dikenide batsa, gülü derecek Derdiği gülleri, aşka serecek Aşkım bitanem der, çıkarım yola. Seveni; severim, vermem hiç mola.
Sevginin değeri, çokça sevmektir Kalbini kalbine, teslim etmektir Damarından girip, ruha ermektir Gerçekçi sevgiyi, kalpte görmektir Aşkım bitanem der, çıkarım yola. Seveni; severim, vermem hiç mola.
Ne olur sevenler, hiç ayrılmasa Sevildiği elden, başka eli tutmasa Verdiği sözleri, hiç unutmasa Hoşçakal diyerek yürek yakmasa Aşkım bitanem der, çıkarım yola. Seveni; severim, vermem hiç mola.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK SEVDİM SENİ ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK SEVDİM SENİ ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairlerin güzel duyguları sızlayan gönüllerden akmakta…
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...