yýlgýlýk külleri avurtlarýnda aðrýdýr saðmalardan ve saðmacýlardan geçince perdelenen ölümlülerin aþktan aldýklarý yalnýzlýkla sarýlmýþ tütünlerin katranýdýr çýlgýnlýða býrakýlmýþ sütlerin gölgesine bakarak kamçýlý bir rüyaya yatýrýlýr güzel atlar güzel çocuklar ise sonsuz bir uçuruma sahi ne zaman yaðmur yaðsa aldanmalar duraðýnda bakýþý kuru þehre daima küs birileri bekler þaþkýnlýktan aldýðý ödevi tamamlamaya bacaklarýn bol olduðu yere gönderilirler ülkeler ekmek gibi bölünmeye hazýrdýr toprak düþününce kaç et eder (siyasetten yorulmuþ kuþlar bilir bunu yalnýzca)
karný gittikçe büyüyen denizlerin ne zaman boþalacaðýný bilmez depremler yüz hatlarýnda yenilmiþ bir asker taburu taþýyan babalar ve ceplerinde kesiciler gecenin bekareti için yarýþa girerler orada analarýn tütsüleri ve aðýtlarý medya için reklama girer -kafiyeden bol þey yoktur yarýnlarda sefil baloncularýn þiþkinliði ödenir nefessiz kalan mektuplarýn yalýmýyla- hangi fala bakýlsa uzun bir yol zýtlýklarla sabýr denenir keçiden hikmet bulan yýlandan kelimeler ürettikçe sabahlarý çöpçülerin uykusu biraz daha tiren bulmak için gitmeler biraz daha erken filme verilir
ana renklerde çaresizliði anlatmayýn, anlatmalar bitik mezarlar için de eskidir.
garip kitabýn baskýsý çýkmaz ara sokaklarda fahiþelerden nabýz alan hüzün kalp masajý yapmanýn önemini vurgular çiçekler bankalardan önce soyulunca akþam hangi þiiri götürsem diye düþünenler vardýklarý yere boþluk diye seslenirler aynalar nedendir geçmiþ zamandýr her ân kýrýlmadýkça ölmeyen hayat nasýl yetiþir?
Payanda Sosyal Medyada Paylaşın:
Payanda Åžiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.