çað ve arabesk bir yaklaþýmla ucundan geçirilen ipliðin yalnýzlýðýný taþýdýðým þu akþam, annemin savaþ yýllarýndan anca ulaþan bir mektup olduðunu anladým.
lafý ne kadar uzatýrsam suyun siyahlýðýna o kadar inanýr sandým olmadý, lavanta çiçeði ne bildiyse sabahlarýn bildiði de oymuþ bugün öldüm yoklama alýnmadý.
kýzarmýþ künyeleriyle her kesin her þeyi bildiði zamanda bütün aþklarýn sinemalarda gösterildiði ve ayný þarabýn çýlgýnlýðýyla yýkandýðý dünyada uzak kalmayý seçtim pul koleksiyonu silâhlanmalarýna yapaydý Turgut Uyar bile günü geldi, aðladým gece baþýnda bari kirlenmeseydi Nilgün’ün çocukluðu tabutlar ki aklý baþýnda.
(namluya sürülürse yabancýlar kimi sevmeler tutukluk yapar)
barýþ istemem ben savaþýn neden çýktýðýný bilmeden istemem ey hayat! bir gece gelecek ki mektup yazmaya kalkýþan birkaç eski rahip salyangoz kuþkusunun güzelliðini taþýyacak ve orospularýn elleri dikiþ tutacak analar kâðýtlara yazýlý mektuplarý göðsüne tutup bunu da yapay eylemiþler insanýn içindeki savaþ güzeldir diyerek üç inancýndan biriyle vurulacaklar ruhunda güzel bir demet papatyalarla
kediler olmaksýzýn, Ýsmail Uyaroðlu güzel hatýrlanacak.
ve ben çok tepki alacaðým erken öldüðümü geç anladýklarý zaman.
Payanda
Sosyal Medyada Paylaşın:
Payanda Åžiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.