- 1022 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Kıskançlık Hayvanlaştırır İnsanları
Nasıl oluyor da kıskançlık işleniyor ruhumuza..Nasıl oluyor da bu duygu bizi insan olmaktan çıkarıp atıveriyor Hayvanlar alemine..
Hırs bürüyor yüreği zayıfı.. Eziyor umurunda olmadan insanlığını bir nefeste ve ardına bakmadan yenik düşüyor cehalete..
Doğruluğunu kaybediyor nasıl da İnsan.. Konuşmayı denemiyoruz... Anlamayı hiç..
Arzular istekler dilekler kararıyor kıskançlıkta..
Beyin düşünmeyi bırakıyor.. Kalp çoktan öldürülmüş.. Anlamsız gereksiz deyip kesip atıyoruz arsız dillerle..
Korktuğumuzda sarıldığımız kıskançlık
Bir gün gelir de boğar bizi..
İlmek ilmek işlerken kendi elimizle farketmeyiz darağacımızı..
Çivileri acımasızlık
Tahtaları Hırs ..
Ve biz işlediğimiz kıskançlık günahlarından ipimizle kendi sandalyemizi kendimiz çekeriz ayaklarımızın altından..
Yapayalnız/nefessiz kalındığında geçmiştir artık herşey yaşanan yaşanmıştır ve ne yazık ki kararan kalbimiz kadar boş..
Yazık diyorum ne yazık Kıskançlığına esir olmuşlara..
YORUMLAR
yetersizlik duygusunun dışavurumudur kıskançlık. ve bu yazınızda bunun sonuçlarını güzel dillendirmişsiniz.
bedrettin58
Volkan70
Tüm "Küçük Adamları" vede kadınları yeyip bitireceğim..
Dünyanın tüm hayvanları birleşiniz!
Kıskançlık konulu şiiri ekleyince fark ettim yazınızı. Bir isyandı.
Bence kıskançlığın cinsiyeti yok. Bazen aşırı kıskanıyor insanlar ve kıskandıkça da boğmakta. Tabi boğdukça bazı değerler gittikçe zayıflamakta.
Öfkeli ama yararlı bir yazıydı...
Tebrik ediyorum...
Selamlar..
leb-i şima
Turgay COŞKUN
Ama maalesef olmakta.. Demek ki erkekte de kadında da genetikte var.. :)))
Selamlar...
boşuna mı demişler fesedin torbası dolmaz diye ablacım....
çok haklısın....
Minos
meselci
Başlıktaki ''insanları''
insanı diye değiştirsen daha şık durmaz mı?
İnsan zaten çoğul, -lar fazla gibi.
:)