- 605 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
NERDEN UYDURUYORUM..
SEKSTE ÖNEMLİ OLAN...
dikatiniz cektim o halde konuşabilirim..
bi soru var sürekli sorulan bana bunu burdan duyuruyorum ki bir daha bana sormayın.. yoksa çok kötü bozuşacazz..
yine bi tanesi gelmiş bana diyorkii aysoo nernden uyduruyosun bunlarıı nasıl yzıyorsunn diyor..
neremden uyduruyorum öylemi gösterecemm nermden uydurduğumu..
yahu siz nasılsınız nasıl insansınız? haa
totomdan uyduracak değilim yaaa
dinliyorumm; yolda yürürken dinliyorum,müzük dinlerken ritme değilde sözlerine kaptırıyorum kendimii..iki kişi pazarlık yapınca bile dinliyorum vallahi onların konuştuklarını bile not alıyorum yanımda kağıt kalem yoksa telefonumun taslaklarına kaydediyorum..
tanımadığım insanlarla tanışıyorumm.göz göze geldiğim insana durp ne nedir neye bakıyorsun diyeceğime tebessüm ediyorum ve oda karşılık veriyor hemde kocaman :D (istisnalar var tabii bazı uyuzlara catmadan da duramıyorum) yolda yürürken bir tayzeye amcaya nasılsın teyze diyorum koluna girip caddeyi turluyorum (koluna girebilir miyim diye hiç izin istemedim şimdiye kadar)caddenin sonunda bir sürü şey ögrenmiş oluyorum ve cebimi (telefonumu) kelimelerle doldurmuş oluyorum
biyografi okuyorum,tiyatroya gidiyorum,konsere gidiyorum,
inceliyorumm cok inceliyorum hepinizi herkezii..hergün yeni birşey öğreniyorum ve yine biryerlere not ediyorum..az televizyon izliyorum ve izlediğim sürede de kaliteli kanalları takip ediyorum trt haber,trt belgesel ve trt 1 favori kanllarımdır..çünkü bana cok şey öğretiyorlar..okuyorumm cokk okuyorum gazetee..genelde kültürle ilgili sayfaları mesala zaman gazetesinin cuma cumartesi ve pazar eklerini hiç kacırmam cünkü her gün bir kişiyi tanıtıyorlar bir kültürü tanıtıyorlar..emege saygı duyuyorlar ve sanata destek veriyorlar (fFETTULLAH GÜLENİN GAZETESİ OLMASI BENİ ZERRE İLGİLENDİRMİYOR) ve o gazeteyi bitirince o kadar cok not çıkarmış oluyorum kii..
vee KİTAPLAR ben kitap dileniyorum hepiniz biliyorsunuz zaten :D
ve piyasa yazarlarını asla okumam bana dizilerdeki olayları anlatan kitabı atarım o köşeye emege falan da saygı demem cünkü ortada bir emek yoktur..
ve kitabı nasıl secerim biliyor musunuz adına göre değil kapagına göre değil yayınevine göre..
yayınevi kaliteliyse kaliteli bir yazarın kitabıdır,yazar kaliteliyse kaliteli şeyler yazmıştır ve bu benim kaliteli şeyler ögreneceğim anlamına geliyor kaliteli notlar alacağım anlamına geliyoorr..
peki bu aysoo notlarıı ne yapıyoorr
hepsini topluyor karman corman yazıyorr sonra içerisinden yalnız birtanesini seciyor ve deli gibi eleştiriyor deli gibi yazıyor ama yazarken yeni notlarını kullanmıyor eski notlarından aklında kalnlarını kullanıyor cağırmaya gerek kalmıyor zaten kelimeleri onlar nerde ne zaman gelip ayso nun kalemnden akacaklarını biliyorlar..
anladınız mı totomdan uydurmuyorum yanii..
YORUMLAR
onurlandırdıgın renk için teşekkür ederim.Ben kızarsın bana diye düşündüm ama sen olgunluk edip dınledın dedıklerimi.bu çok güğzel irşey.Anlaşabilmek yani.Sert konusurum tabıat olarak ama kırmak değildir amjacım.sevdim senin bu davranışiını .sevgılerımle...
katre-i baran
yayınevi kaliteliyse kaliteli bir yazarın kitabıdır,yazar kaliteliyse kaliteli şeyler yazmıştır ve bu benim kaliteli şeyler ögreneceğim anlamına geliyor kaliteli notlar alacağım anlamına geliyoorr..
BNUNA ASLA EMİN OLAMAYIZ...
cebinde kuruş olmayıpta yaşadıklarından incilerle,,,altın öğütlerle tıka basa dolu kitaplardan bence mahrum bırakma kendini.kalite yayın evinde,,yayımcıda,,kalemde kağıtta vs..
değil.
kalite yaşanılanın gerçekliğindedir.kalite senin benim ne ders aldıgımız olabılır ama bır matbaa asla olamaz.yanılırız sevgili arkadasım.
imla dısında güzeldi herşey
sevgi ve saygılarımla...