- 709 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KRAL BENİM.
Balta girmemiş orman gibi, içimde koruduğum bir yanım var.Daima taze ve zinde.Sisli bir sabahta; yemyeşil,üstüne çiğ vurmuş hafif ıslak ve güneş süzmelerinin gözünüzü kamaştırdığını düşünün.Evet hayal edin bunu ince patika bir yolda soğuğu hissederek ve tertemiz toprak kokusunu içinize çekerek... Kapatın gözlerinizi.. İşte tıpkı buna benzeyen bir yolculuk bir kaçış, bir sığınma hep gizlidir içimde.Tüm vedalara, vedasız gidenlere,hatta içimde yaşattığım sevdalara inat, kaçarım oraya ve yürürüm o incecik patika yolda.Dehlizlerimden alır götürür beni.. şanslıysam o gün belkide gökkuşağına taşır.Masmavi ufuklara yelken açarız umarsızca.Güneşin ilk ışıklarını içime atarım karanlığı yırtarcasına..! Kimseni bilmediği henüz keşfedilmemiş, yara almamış,budanmamış bir orman var içimde.VE en güzeli bunu birtek benim biliyor olmam, kimseye müsaade etmeyişim ve başarmışlığım belkide bu ormanın en büyük zaferi.Belki açığa çıkarıyorum onu şimdi buraya yazmakla ama öylesine içselleştirmiş öylesine sahiplenmişim ki bu gizli mekanımı onu paylaşmaktan korkmuyorum.Asla kimsenin mekan tutmasına, örselemesine, kırmasına izin vermeyeceğim.Belki de bir yanı bana kalsın istedim benliğimin.Kalbimin kanamamış bir parçası ya da ruhum un susmayan kuşları cıvıldasın istiyorum bu ebedi mekanda ebedileşerek..Belki de layık olamadı hiç kimse.. Her ne sebebtense kıyamadım ben bu tarafıma.Belki zindanlarımdan sızan bir ışıktı. Belki korkularımdan kaçışım.Ya da hiç bir sebeb yoktu saklamamın saadece bir tatlı huzurdu aradığım.Öylesine korudum kolladım içimin balta girmemiş ormanlarını.İnleyen bülbülüne vuslat nağmeleri söylettim düşlerimde.Her ayrılıkta sığındım çınarlarına.VE hep beni tüm vahşiliğine rağmen saran ,sarmalayan, kuşatan, içine alan, bana ait olma hissini en zirvede yaşatan bir ben buldum içinde.Beni hiç bulmayan ve benimde onu hiç bulamadığım meçhul ve yitik SEVGİLİ gibi, annem gibi şefkatli kollarında uyuduğum.Bilincimin bilmediğim noktalarında ve ruhumun erişemediğim uçlarında bir güç tutuyor onu taptaze ve canlı benim tüm yaralarıma inat.Bu ormanın KRAL ı benim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.