- 928 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İSRA-MİRAC-BİZLER
Üç mukaddes mabed!
Mescidi Haram, Mescidi Nebevi ve Mescidi Aksa.
İsra ve Mirac’ı gerçekleştiren Efendimizin kabri Mescidi Nebevi, İsra’nın başlangıç noktası Mescidi Haram, Mirac’ın başlangıç mekanı Mescidi Aksa.
Mescidi Aksa 64 yıldan beri Siyonist Yahudilerin işgal ve tasallutu altında. Altını oydular, her an yıkabilirler.
Ka’be ve Mescidi Nebevi de Haçlıların açık tehdidi karşısında korumasız durmakta. Şöyle ki:
İkiz kulelerin 2001 de Haçlı ve Siyonist kadroların işbirliği ile yıkılıp Müslümanların üzerine atılmasından sonra başlatılan Haçlı saldırıları şu an tüm hızı ile devam etmekte. Tezgahta Suriye ve İran var. Sonrası ise malum… O süreçte ABD Kolorado Milletvekili Tom Tancredo’nun açıklamaları vardı. Sırası gelince Mekke ve Medineyi’de bombalayacağız, diye…
Geçen basına da yansıdı, ABD’de subay okullarında Kabe’nin nasıl bombalanacağı ders olarak okutuluyormuş.
Bizler cihad ruhunu kaybetmiş, Haçlı ve Siyonistlerin her yaptığı vahşet karşısında sessizliğe bürünmüş rahatımıza bakmaktayız. Onlara dua edenlerimiz bile var.
Mescidi Aksa’nın korumalığını ellerinde minik taşlar bulunan küçük çocuklara havale etmişiz. Bunun adına “İntifada” deniliyor. Kabe ve Mescidi Nebevi’yi de Allah’ın Ebabil kuşları var, nasılsa korurlar diye kulak ardı ediyoruz.
Bu durumda iken İsra ve Mirac gecesini değerlendireceğiz. Sonra da uyuyacağız.
EY MÜSLÜMANLAR! İSRANIZ VE MİRACINIZ MÜBAREK OLSUN!
İYİ UYKULAR!...
Ekrem Şama
ekremsama@
YORUMLAR
Evet, Allah nurunu tamalayacak ve bu din bozulmadan kıyamaete değin duracak. Burada bizim nerede olduğumuz önemli olan. İnsan olarak bize verilen cüz'i iradeyi ne doğrultuda kullandığımız yani. Zira, eşref-i mahlûkat olarak yaratılıp da başı boş hayvanlar gibi sorumsuz bırakılacak değildik. Mi'rac öncesi silkeleyen yazınız için teşekkürler.Kaleminize sağlık.
Selâm ile.