- 493 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Zina Kürtaj Birlikteliği
Benliğini ve kişiliğini yitirmişlerin elinde ruhu kaybolmuş zavallı bedenin can çekiştiği bir dönemin arifesindeyiz. Ruhu elinden alınmış beden, arzuların ve heveslerin esiri olmasıyla hor kullanılıyor.
Elinde sadece bedeni kalan modernist geçinenler beden benim sloganıyla ortaklıklarda nara atarken aslında bedensel arzularının kapısının kapanmasına yapılan itirazlarıdır. Ellerinde sadece bedeni kalan modernistler tek dertleri bedeni tatmin etme yarışındır.
Peki, modern insanın bedeni tatmin etme yolu nerde geçiyor? Tabii ki özgür aşk olarak tanımlanan zinadan geçmektedir. Evlilik kurumun heba edilmeye çalışıldığı, aile kurumun önemsizleştirildiği günümüzde sürekli ön plana çıkarılan cinsel özgürlük anlayışın ürünü zina ve babası belli olmayan olsa da evlilik dışı olan kurban çocuk adaylarıdır.
Tartışılan kürtaj aslında gizliden gizliye cinsel özgürlüğün tartışmasıdır. Kimsenin doğrudan gündeme getiremediği cinsel özgürlük konusu, kürtajla kamufle edilerek gündeme taşınıyor. Cinsel özgürlüğün zina olarak gündemleşememesi gibi, cinsel özgürlük isteği de kürtaj adı altında itirazlarla karşı karşıya kaldı.
Gerek sosyete veya cemiyet olarak tanımlanan medyatik kişilerin evlilik dışı yani cinsel özgürlük anlayışıyla hareketle hamile kalmaları ve bunun normal bir durum gibi lanse edilmesi sonrasında çocuk olmadan toplum gözünde şirin görünmek ve tepki almamak adına zoraki evlilik durumları, dizilerin ve sinemanın sürekli evlilik dışı ilişkilerin normal göstermesi toplumda maalesef karşılığını buldu. Artık toplumun her kesiminde fuhuş cinsel özgürlük adı altında yaygınlaştı.
Sevgili adı altında liselere hatta ilköğretime kadar düşen anlayış, sevişmenin ve zinanın normal olduğu düşüncesiyle olmadık trajik vakalara rastlanmaya başlandı. Dizilerle, magazinlerle ve sinemayla sürekli cinsellik pompalanan toplumda zina ve gayri meşru çocuk vakaları arttı.
Hatta evlilik dışı birliktelikler yani evlenmeden aynı evde yaşama anlayışı da buna eklenirse toplumun ahlaki boyutunun nerelere kaydığı ortaya çıkacaktır. Peki, böylesine cinselliğini özgür yaşa derdine düşmüşler kürtaja sıcak bakarlar mı? Tabii ki kürtaja sıcak bakmazlar. Çünkü sürekli gecelik ilişkiler yaşayanlar, metres hayatı yaşayanlar, cinsellik dışında bir derdi olmayanların korkulu rüyası istenmeyen çocuktur. İstenmeyen çocuğu aldırtamamak onlar için kâbustur. Çünkü durum zina yaşantılarını ele vereceği gibi gizli yapılan cinsel yaşamaları açığa çıkacaktır. Kim ister ki cinsel ilişkilerinin ortaya çıkmasını.
İtiraz edenlerin elinde sadece bedenleri kalmış. Ne dini değeri, ne ahlaki yaşamları kalmıştır. Cinsel Özgürlük adı altında hayvani bir yaşam isteği vardır. Ve bedenin bu işe alet edilmesi bedene yapılan bir ihanettir. Ruha yapılan ihanetlerle ruhsuz kalınması gibi.
Osman Tatlı
[email protected]
www.osmantatli.com.tr
YORUMLAR
Bütün dizilerde ve filemlerde işlenen tema aynı değil mi?
Kamu vicdanında sizin de belirttiğiniz gibi "cinsel özgürlük" kamufle edilerek bu özgürlüklerin icrası neticesinde hamile kalan kadınların "annelik" duygusu " ve bebeğin " yaşam hakkı" ön planda tutularak zina'nın göz ardı edilmesi amaç edinilmişti.
zaten evliliklerde yapılan küretajların sebebini umumiyetle "sağlık" teşkil ediyor.
Evlilik dışı ilişkilerde ise istenmeyen durum olarak kabul edilip, olumsuz bir vaziyetin bertaraf edilmesi manası taşıyor.
Valla ben başbakanı haklı buluyorum.
bedenime dokunma diyen kadının bir başka küçücük bedeni parçalayarak öldürmesini "özgürlük" olarak kabul etmesini de "sapık cinayet" olarak kabul ediyorum.
Bizim meleketlerde adam vururlar.İntikam için bile beklerler askerden gelsin, büyümüş olsun.
Bu feodal cahilane cinayetlerin bile çocukları ve kadınları hedef almadığına şahit oldum.
Selamlarımla.