- 979 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SEN ŞARKICIMISIN?
Bugün bir komşumun devamlı köpeğini gezdirirken sokakta sıkça rastlaştığım 30 yaşlarında bekar safça kızı bana bir soru sordu.Sen şarkıcımısın?Seni TV de ve internette şarkı söylerken görüyorum.Ben bir anda şarkıcı olmak sanki çok kötü birşeymiş gibi irkildim ve hayır ben şarkıcı değilim deyip kendimi savunma gereği duydum.Ben şair,söz yazarı ve korolarda kendimin veya çeşitli sanatçıların şarkılarını okumaya çalışan biriyim dedim..Konserlerde ,çeşitli etkinliklerde söylediğim şakıları TV ler zaman zaman yayınlıyor canım beni oradan görmüşsündür dedim.Hem bir daha canlı yayına çıkarsam önce sana haber vereceğim dedim tamam dedi kızcağız ve evine girdi köpeği ile.
Sonra düşündüm keşke keşke bir konservatuarda okuyup TRT de kadrolu bir ses sanatçısı olsa idim dedim kendi kendime bu hiçte fena olmayan sesimle...Ya da alaylı da olsa keşke bir Ebru Gündeş veya Muazzez Ersoy gibi bir çok sevilen bir şarkıcı olabilseydim dedim.50 yi aşmış bu yaşımda treni çoktan kaçırmış biri olarak aslında üzülecek ne var dedim kendi güftelerim ve benim olan şarkılarım var 50 civarında.Onları söyleyebildiğim her yerde söyleyeceğim Şarkıcı desinler ne derlerse desinler ne olmuş yani...TRT den güfte yazarı olarak plaket almışım mı?Mesam ın 12 yıllık üyesimiyim?Devamlı şiirlerim besteleniyor mu?Tamam bittti...yani herkes bana bundan böyle şarkıcı ,şair,söz yazarı diyebilir...artık şarkıcı demelerinin de mahsuru yoktur...
Düşündüm ve bu raddeye gelebilmek için bile yani bir Nurten Can olabilmek için bile neler yaptım ve nasıl daha iyi yazabilirim nasıl güzel bestelenebilir şiirlerim diye ne uğraştım ve de devam edeceğim uğraşmaya Allah izin verirse.Bundan böyle nezih bulduğum ,sevildiğim ,dostça çağrıldığım güzel kaliteli ortamlarda şiirde okurum şarkıda söylerim ne olacak ki...Eğer sesim ve sahne duruşum beğeniliyorsa artık şarkılarımı rahatlıkla söyleyebilirim.Bana birisi çıkıp ta şarkıcımısın dediğinde irkilmeyeceğim.Evet ben bir şarkıcıyım ama en başta Söz yazarıyım yani sanatçıyım diyeceğim....sanatçı...
NURTEN CAN