YORUMLAR
Abim yine harika bir yazıydı..Ellerine sağlık...Saygılarımla....Esen kal...
DİLEK YILDIZI tarafından 6/13/2012 6:53:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
DİLEK YILDIZI tarafından 6/13/2012 6:53:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Sevgili Kemal.
Olay aynı olay...Yani 1999 Depremi. İki kişinin taşadıkları..Duyguları, hissettikleri. Önce erkeğin ağzından dinledik. İçler yakan bir hikayeydi. Kadının ağzından dinlediğimiz kısım da bir o kadar yürek yaktı. Ama öyle büyük bir sarsıntıdan yaralı da olsa dim dik çıkabilmekti önemli olan. Bu başarılmış. Bundan sonra artık mazdide yaşanalrı unutmadan ama hep geleceğe daha güzel bakarak yola devam etmek gerekiyor. Taa ki o yol bitinceye kadar. Ne zaman, nerede, nasıl biteceği belli olmaz tabii ki ama dünyaya yeniden gelmiş gibi hep ileriye güzel bakarak yürümeli o yolu.
Bu arada Halil Sezai'yi can-ı gönülden kutluyorum. Ona çok çok selam ve muhabbetlerimi iletin.
Kemal ve Nurten ikilisini çok seviyorum...Allah'a emanet olun.
Kemnur
Sakarya depreminde iki ay çalıştım. Tuvalet temizledim,çöp topladım,yemek dağıttım,patates soğan soydum.
O yıkıntılar arasında oyuncak bebekler gördüm bir ayağı kopmuş.
İnsanlar başı öne düşmüş.
Çok büyük felaketti.
İstanbula geldiğimde bir mahallede yıkılan bir binaya yardıma gitti. Koca apartman körük gibi kapanmıştı.
Eskişehirdeki apartman gibi.
Saygı ile değerli Kemnur ...
Kemnur
erolabi
RAHAAYTT!
SOLAAA DÖÖYNN !!
Ya sen bi kaç daha komtan dersen ben "ihtilal yapacak meşru zeminler" aramaya başlıyacam bilesin.
ne iyi yaptın Kemal amca, uzun zaman önce bıraktığım okuma alışkanlığımı akıcı kalemin ile geri kazanmak üzereyim. Teşekkürler...