Bekliyorum seni......
Aylar geçti, saatler, dakikalar sen gelmedin. Hadi vur sende kanayan yüreğime . Kalbim acıya alıştı. Ama sensizliğe alışamadım .HERŞEYİM SENDİN….. Sen den kalan hatıralar var artık yalnız kaldım odamda. Şimdi uzaksın bana kalbimi sen kırdın yüreğim sevmez artık sen den başkasını..
Ağladım her gece yokluğunda acın taze vuruyor beni.. Gece sessiz yürüyorum ıssız sokaklarda her gecem senle her günüm sensiz geçiyor. Gece rüyalarıma girip sevindiren uyandığımda yok olup giden rüyam olarak kaldın.. Keşke her gece geldiğin gibi bana dönsen bende kalsan….
Bak ben hala sende kaldım. AŞK bitince gitmek mi var ? hemen . Acın taze kanıyor durmadan .
Seninle geçtiğimiz yerlerden geçiyorum ama sen yoksun yanımda.. ölümü özledim yalnızlık yaramadı bana. Kafam da çözülemeyen bin bir soru .. kaybettim kendimi , herşeyimi …
Geri de bırakılan paramparça bir yüreğim var artık.
SEVMİYORUM , AĞLAMIYORUM bu yazıyı yazarken.. İnanma yine yalan söylüyorum.
Seni delice seviyorum. Yine ağlıyorum… bırakıp gitmek hiç yakışmadı bize…
Ama unutma bir gün arayacaksın ağlayıp seni seviyorum dön bana diye..
Ben de sana tek bir şey söyleyeceğim “ Kalbime hoşgeldin ömrüm”….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.