ZZ Kemirgen Yaratık-4(Kemirilen Değerler) ZZ
Sizin için manevi anlamda değer taşıyan eşyalarınızı güvenilir bir yerde saklarsanız sonradan pişmanlık yaşamazsınız. Kemirgenler seçici değildir. Her şeyi kemirirler ve bunu yaparken kimseyi umursamazlar.
***MİSAL***
...
-Basri, oğlum Ali geldi.
-Tamam anne. Söyle buraya gelsin.
XXX
...
-Bey efendi! Görüşmeyeli uzun zaman oldu.
-Vay! Ali’m nasılsın kardeşim.
-Çok şükür.. Seni sormalı. Kitap mı okuyordun?
-Evet.
-Adı ne?
-Bulutların Sessizliği
-Hım.. İlk kez duyuyorum. Yazarı kim peki?
-İbrahim Figen
-Çok eski bir kitaba benziyor. Yazar bir akraban olduğunu söylememiştin.
-Şey! Dedem o. Yıllar önce vefat etmiş. Ben doğmadan önce yani.
-İşte buna üzüldüm. Ne yazıyor kitapta? Biraz okur musun?
-Peki.. Kaldığım yerden devam edeyim öyleyse. "... Adanın üzerine çöken gri bulut, tırnaklarıyla toprağı kazan bir deve benziyordu..."
-Peki sonra ne oldu?
-İnanmıyorum ya! Fare sayfanın devamını yemiş! Tek nüsha vardı ve ben ona sahip çıkamadım!
-Dostum bu gerçekten üzücü bir durum.
-Bunu anneme söylemeliyim. Anne! Anne buraya gelir misin?
-Ne oldu yavrum? Ne bu telaşın?
-Anne! Dedemin kitabından birkaç sayfa fareler tarafından kemirilmiş! Ona sahip çıkamadım anne. Çok üzgünüm!
-Canım oğlum benim. Üzülme, deden tedbirli bir adamdı. Ne olur ne olmaz diye bir nüsha da teyzene vermişti. Akşam arar, isterim. Tamam mı?
-Şimdi ara anne! Var olduğundan emin olmak istiyorum.
XXX
-Merhaba canım.. Evet o kitap... İnanmıyorum! Fare yemiş öyle mi!.. Peki, güle güle!
Maalesef oğlum! Teyzendeki nüsha da fareler tarafından kemirilmiş.
-Anladım anne... Hepsi benim suçum. Eğer kitabı güvenli bir yerde saklayabilseydim... Eğer, eğer!
-Tamam oğlum, yarın yeni yıla giriyoruz biliyorsun, artık üzme kendini.
XXX
-Klik long!
-Ben bakarım kapıya anne! Sen dur.
-Bey efendi 20 yıl önce bu tarihte yollanması için bi kargonuz vardı. Şuraya bir imza rica edecektim. Peki, evet işte böyle. Tamamdır. Yeni yılınız kutlu olsun.
-Durun bir dakika! Kim yolladı bu paketi?
-Bakıyorum.. İbrahim Figen, diye yazıyor.
-Paketi açıyorum anne! "Bulutların Sessizliği" kitabı, inanmıyorum anne! Ah, bir de kart var!
-Ne yazıyor oğlum. Oku hadi!
-"Yeni yılınız kutlu olsun çocuklarım! Bu koca fare, döne döne ömrümü kemirdi. Ama sahip olduğum çocuklarımı üzerek kemirmesine izin veremezdim."
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.