Dr.Oetker
O değil de;
Defterde ‘Ne Nedir?’ diye bir bölüm var. Henüz soruları hazırlama kısmının hikmetine nail/mazhar olamasam da hazırlanan soruların genelini çok zekice bulduğumu söylemeliyim. Biraz daha bu ciddiyette devam edersem dilekçeye bağlar saygı ve arz bile edebilirim.
Ahanda onlardan bi kuple… (kuple diyince de aklıma hep küçükken oynadığım mavi kahve fincanlarım geliyo. Başka da ö tür oyuncağım yoktu zaten)
• Dr.Oetker ne vakit profesör olacak (22) • Sayısal Lotoyu her hafta 1-2-3-4-5-6 rakamlarıyla oynayan insan modeli (7) •sevgiliyle uzun yol seyahati (2) • kahve ve kitap kokusu (4) •Yaptım ama bir sor hele niye yaptım (6) • Beyin Bedava (4) •melemen (8) • bütün gün boş oturup işler çok yoğun demek (6) • bilgisayar başında ne yaptığını unutmak (3) •sineklerin ellerini ovuşturmaları (9) • askerde dayak yemek (7) • tevhit (1) • abdullah aymaz (1) • 2012 eurovision şarkı yarışması (3) • adresini arayan fotoğraflar (9) • kötü yemeğe mmm çok lezzetliymiş demek (10) • sigara içmek (30) • 19 Mayıs şiirleri
Verilen cevaplar da en az sorular kadar zekice…
İzninizle; temsil,
’Dr. Oetker ne vakit profesör olacak?’
- bende hazır kek paketi var. kalıp almıştım onu hafta sonu yapayım ben.
- ayşe teyze ayşe nine olduğu zaman...en azından mavi eteğini değiştirdiği zaman.
- Hacettepe Tıp’a bi girsin. düşünürüz :)
- Ona söz vermiştim, ama...
Bana kelek yaptı, Haticeler geldiğinde kek kabarmadı. Artık söylemem lazım kusura bakmasın.
- İlk okul üç’ ten 6 ders zayıfı var.
- bu yumurtalardan hangisi daha büyük, bunlardan hangisi yumurta vb. sorulardan daha fazlasına cevap vermeyi başardığında...
- hazır kek paketinin içine mini bir fırın da sığdırmayı başardığında...
dr johnsen doç olduğunda bu pakete fırın eldiveni, maşa, mutfak önlüğünü dahil etmişti çünkü.çok çalışması lazım.
- krema nakli yapabildiğinde...
- Siyasi işler bunlar. Garibim ne zaman yükselecek (kabaracak) kıvama gelse iktidardan birileri taş koyuyor yoluna. Yazık...
- dr. renaud salatalık sütü ve salatalık kreminin, salatalık pilingi, salatalık maskesi, salatalık jeli de olduğu zaman...
- obezler iktidara geçince ..
- bkz: ben sana vali olamazsın demedim
- Tezini Türkçe vermeyi akıl etseydi, şimdiye kadar... o o o Dekan bile olmuştu garibim.
- Oetker evladım, ben sana
Profesör olamazsın demedim kiii
adam olamazsın dedim
- dr. outker profosör oldu mu ? alper tunga öldü mü ıssız acun kaldı mı?
bütün temennim onu prof olarak görmek...o kadar kek kabarttı adam. destekliyorum arkasındayım. hepimiz dr outkeriz.
- olacak inanıyorum. abraham lincoln nasıl yılmadıysa o da bir gün prof olacak.o da bir gün kişisel gelişim kitaplarında örnek olarak okuyucuya azim verecek.o da bir gün ampülü bulacak, başkan olacak pardon prof olacak.
- pasta kabartmaktan ders çalışmaya mı fırsat bulamadı sanırım:))
- Bir keresinde muzlu pudingini yapmayı denediğimdir.’
O değil de;
İyi bayramlar.
DipNot: Mazhar ve Nail kimse iki adım öne çıksın…
YORUMLAR
"dr. outker profosör oldu mu ? alper tunga öldü mü ıssız acun kaldı mı?
bütün temennim onu prof olarak görmek...o kadar kek kabarttı adam.destekliyorum arkasındayım.hepimiz dr outkeriz. "
Sahra müthiş orjinal bir insan. Ne karalasa okuyacağım bir kalem.
Pazartesinin illetine alternatif bir yazıydı sevgili Esma Hanım.
Teşekkürler.
Esma KAHRAMAN
erolabi
içreden bir patırtı kütürtü..laz dışarı çıkmış...
arkadaşlarının gülmekten yerde yattığını görünce " bi daha yarı canlı adamı koymmayun tabuta...tam öldürene kadar canum çiktii" ..
ölür..ölecek...
ölmeden
yaşamalı..bence
Esma KAHRAMAN
erolabi
Heeee...
Laz bu .
yapar mı? yapar!
saygı ile değerli yazarım...geç de olsa cevap vermem .))
Esma KAHRAMAN
Bu cevapları puanlıyor muyuz? Benim favorim aşağıda:
''- dr. outker profosör oldu mu ? alper tunga öldü mü ıssız acun kaldı mı?''
İşte bu dur. Ben espri ve zeka diye buna derim. Maşallah...Maşallah...
sami biberoğulları tarafından 6/11/2012 12:48:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Rabbim bahtını açık eylesin.
( Bu mesaj Sinem'e )
sahra
sami biberoğulları
erolabi
:))))))))))))))))))))))))))))))))
Naber nasılsınız ?
Balığa gittim bu hafta.
Haftaya da o bize gelicek..Bu eşpiriyi de ben buldum.
:))))))))))))))))))))))
Esma KAHRAMAN
'Balığa gittim bu hafta.
Haftaya da o bize gelicek..'
Esma KAHRAMAN
İçimden bir ses ukalalık yap, "Akademik açıdan..." diye bir cümleye başla diyor ama hayır, yapmayacağım.
Esma KAHRAMAN
:))))) akademik açıdan yaklaşsaydın neler sölerdin acaba...
size abartın abartında bu kadar keki kabartmayın bence,
çantasında çamaşır suyu taşıyan teyze kimidir, ayşe teyze, soru iki çantası boş olan kim yine ayşe teyze Avaramo kimin oğlu ayşe teyzeeeee beş dil bilip atanamayan kimin kızıydı yahu hani şu mantıyı iyi yapan kandın vardı ya....Offffff işte ayşe teyzeeeeee.... soru yokTamam tamamda ya ben merak ettim kıymanın kilosu ne kadar.....ayşe teyze bilirrrrr...tamam dur ben seçenek sayayım
A - AB-0 negatif sen hangi seçeneği arıyorson.....Hey garson yine döktün kahveyi çağır gelsin yıkasın ayşe teyze...asagari boyu on iki santim desem yalan olur...öldü ölecek gövdesi...ben dedim ona kimyasalların yayıldığı sokakta boşa oturma diye....havadarmış daracakmış anca yetmiş lira çıkmış...bakkal rüstemde çıkışmış bak defter kabardı sen hala keke kabartıyon...du bi ölüm ikramiyesini kazanayım sayısaldan ödeyecem söz.....
İYİ BAYRAMLAR SAYGIDEĞER HUNİDAŞIM.....
Esma KAHRAMAN
DİLEK YILDIZI
Bide adamın teki var izinsiz makinanın içini açmış kireçlenmiş diye kadını bir döğmediği kalıyor....kadıncağız sus pus o almasını bilmiyormu arap sabununu para olsa alacak da...king king kral çıplak hemde şişman aaa ne ayippppp :-)))))))))