Ebu Eyyup El Ensari Hz.
Alemlere Rahmet,fahri kainat Efendimiz Hazreti Muhammed(s.a.v.)Hazretlerini Mekke’den Medine’ye göç ettiği zaman evinde ilk misafir eden sahabe olan Hz.Ebu Eyup el Ensarinin(Eyup sultan hz.)türbesini ziyarete gittim bugün.
Ne zaman yüreğim daralsa,ruhum sıkılsa,maddi,manevi sıkıntıya düşsem hemen bu mübarek zatı ziyaret ederim.
Adına yapılmış camii-şerifte namaz kılarım türbesinde fatihalar okurum ve onun hürmetine yüce Allahtan dilekler diler dualar ederim ve manevi olarak çok rahatlamış olarak evime dönerim.
Bugünde kendimi iyi hissetmiyordum adeta yüreğim daralmış,ruhum sıkılmıştı.
Hemen bu mübarek zatın adına yapılmış camide öğlen namazını cemaatla birlikte kıldım.
Mevlidi-şerif okundu onu dinledim,dualar ettim.
Sanki bir an gözümün önünde Kabe belirdi ve o an kendimi tutamadım ve hüngür,hüngür ağladım.
En çok gitmek istediğim o kutsal mekan bir anda olsa gözlerimin önünde belirmesi beni çok duygulandırmıştı.
Namazdan sonra kalabalıkla birlikte Eyup sultan hz. türbesinde de dualar ettim ve bu güzel pazar gününü manen rahatlamış olarak geçirdim.
Benim gibi bazen kalbiniz daralıp,ruhunuz sıkılırsa eğer hiç durmayın hemen O güzel mekanı ziyaret edin.Namaz kılın dualar edin bakın nasıl da rahatlayacaksınız.
YORUMLAR
Ne yazıkki Eyüp Sultan 'ın çok uzağındayım , 25 yıl yanıbaşında yaşadıktan sonra zor oluyor. şimdi en yakınımda Sad bin ebi Vakkas hazretleri var( diyarbakır). ama İstanbula gittikçe ilk olarak Eyüp Sultan'ı sabah namazı vakti ziyaret etmeyi ihmal etmiyorum. çünkü bu değerler bize peygamberin mirası. Oraları bir kez daha hatırlattığınız için teşekkürler size .
saygılarımla
KIRIMLI
ah yakın olmalıda o güzel mekanda duaya durmalı
yıllar öncegittim ve duyduğum kokusunu hala içimde hissederim
ne mutlu size bu günü çok güzel yad etmişsiniz
dileğim in Allah kabeyede girme imkanınız olur o manevi hazzı duyarsınız öyle güzel ki
saygım ve dualarımla