KRİSTALLER
Krital nedir evvela bunu açalım. Volkanik patlamalar sonucu yeryüzüne çıkan mağmanın ani soğumasıyla camlaşan çoğu silisyum olan minerallerdir. Kristallerin çok geniş bir hafızaları olduğu günümüzde de tesbit edilmiştir. Ayrıca yaydıkları manyetik frekanslarla biz canlılara özellikle insanlara enerji veren, uzaydın topladıkları kozmik enerjiyi insanların yararına kullanabilecekşeri şekle getirip sunan kristaller. Yüzyıllar evvel Hindistanda hastalıların tedavisinde kullanılan kristaller Avrupada ancak 1950 li yıllarda kullanılmaya başlandı. Japonya ise çok daha uzun zamandır kullanıyor. Tedavi şekline ezo terapi diyorlar. japonlar hastalığın tarifini şöyle yapıyorlar: Vücudun enerji dengesinin bozulmasıdır. Enerjiyi resmetmeyi başaran kırlien fotoğrafçılığını daha da geliştirerek bunu hastalıkların teşhisinde kullanıyorlar. Enerjinin rengine göre hastalıklı bölge bulunarak, daha doğrusu enerjisi bloke edilen bölge bulunarak duruma göre; ezo terapi, fizyo terapi, manyeto terapi veya akupunktur ile hastalıklı bölgedki bloke edilmiş enerjinin açığa çıkmasını ve bloke edilen bölgeyi tetikliyerek tekrar normale dönmesini sağlıyorlar.
Bizde ise bu yöntem çok yeni sayılır. Biz hala ilaç firmalarının yaptığı mide için verilen ilacın böbreklere, karaciğer için verilen ilacın mideye veya başka organımıza zarar verdiğini bilmeden bilinçsizce ve ilaç firmalarını zarar ettirmemek için milyarlarca para döküyoruz ilaçlara.
Kristaller gelecekte enerji için kullanılacak. Bu kullandığımız fosil yakıtlar kısa bir zaman sonra bitecek. Belki biz göremeyebiliriz, ama çocuklarımız veya torunlarımız görecektir. En basit olarak kristal kuars iletişimde kullandığımız cep telefonlarının hafıza çiplerinde kullanıldığını bilelim. Ve bilgisayar kullananlar özellikle bilgisayarın yaydığı radyosyondan korunmak için kristal kuarsın en etkili koruyucu olduğunu bilsinler.
Ey Türk Milleti! uyanma vaktin gelmedi mi artık? Bunca yıldır uyuduğun yetmiyor mu? Diğer milletler uzaya giderken biz neden hala yaya gidiyoruz? Niçin teknelojideki gelişmelerden bi haberiz? Bu gün Paris te çıkan bir moda iki saatte yurdumuza gelebiliyor da yapılan bir icat neden yıllar sonra geliyor. Şapkamızı önümüze koyup düşünelim bir. Hiç bir yabancı devlet bizim yükselmemizi istemez. Biz çalışmazsak beyinlerimize sahip çıkmazsak Avrupaya veya Amerikaya giden beyin göçünü durduramazsak aynen olduğumuz yerde saymaya devam ederiz.
UYAN EYY TÜRK MİLLETİ UYAN TİTRE VE KENDİNE GEL. MUHTAÇ OLDUĞUN KUDRET DAMARLARINDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
YORUMLAR
Binlerce yıldır bilinip kullanılıyor, şimdi yeniden keşfediyoruz. Teknolojimizde içinde kuartz kristal olmayan cihaz yok gibi. Bütün makineler frekans ve zamanlama için kuartz kullanıyor. Saat çarpanları, radyo alıcıları ve bir çok dönüştürücü ile ertilmiş kuartzdan elde edilen bir çok şey.
Kuartz’ın doğal kusursuz formu çok çekici. Buz gibi görüntüsündeki asalet takı olarak ve ruhani çalışmalar için kullanılmış çağlar boyu. Esas amacı, akılla yaratılmış belli imajları güçlendirmek, saklamak tekrarlamak, kayıt tutmak ve belli bir titreşimi düzenli olarak yayabilmek olarak ifade edilebilir.
Deniz suyu ile temizlenir ve elde tutularak programlanırlar. Anlatılanlar bunlar. Bilimsel açıdan baktığımızda piezoelektrik etki denilen kristal formun sıkıştırılması ile elektrik eldesi çakmaklarda kullanılıyor. Beynin yaydığı elektriksel dalgaları düzgün moleküler yapısında (SiO2) tekrarlayabilmesi bir neden kabul edilebilir bunca değer verilmesine. Ülkemizde nispeten ucuz olan yarıdeğerli taşın çeşitli renkleri ve şekilleri bulunuyor. İşte birkaç link.
http://www.biltek.tubitak.gov.tr/merak_ettikleriniz/index.php?kategori_id=4&soru_id=2383
http://www.iznik.gen.tr/ciniyeni/cini_ozell.htm
http://www.youthforhab.org.tr/tr/yayinlar/enerji/gunespilleri/fotovoltaik%20gunes%20pilleri.html
http://www.tse.org.tr/Turkish/abone/Standard_Ara.asp?Durum=IcsTablosu&Sira=1&EskiKod=31.140
İşte olay bu..!.........İlaç firmalarındaki bu tekdüze görüş,insan oğlunda nasıl olmasın. Bilinçsiz kalan halk kime neye inanacağını şaşırmış.Halbu ki bu tür bilgilere netten heryerden daha çabuk ulaşabiliriz. Fakat tembellikmi diyeyim.Amansendecilikmi buna bilmiyoruz...Araştırıp neyin iyi , doğru ,neyin yanlış olduğunu bilerek veya bilmeyerek yaptığımız hatalar,gerek sağlığımızı gerek gelecek neslimizi tehlikeye davetediyor ne yazık ki!....Bende dahil hepimiz bu konuda bir şeyleri araştırıp bilmeyenlere açıklayıp bilgilendirsek çok iyi olacak sanırım. Bu konuda bende bilgilenme ve uygulama amaçlı bir araştırma içinde olacağım. Neden sizde bu konuya parmak basmıyorsunuz. Denemekle hiç bişi kaybetmeyiz değil mi?....
Ah değerli kardeşim ben gözlemlemeyi çok seven biriyim ve birebir yaşayan biriyim,inanın kullandığımız ilaçlara güvenemiyorum çünkü dünyada yasak edilen ilaçlar hala ülkemizde hastalarımıza verilmekte ve eczanelerde reçetesiz alınmakta,ve bunu sağlık bakanlığı nasıl onaylıyor anlamıyorum.Ne yasaksa dünyada hepsi maşallah türkiye vitrinlerinde gıdadan tutun içecek giyecek.Daha ne söyleleyim, bizler artık bilinçli tüketici olsak aldığımız her şeyi azıcık araştırsak körü körüne alıcılar olmasak ders vereceğizde bazılarına, ama maalesef adamsendecilik aldı başını gidiyor,ne olacakki insanımıza verilen değer ortada.Ne diyeyim ki çok şeyler yazılırda bu konularda ben kısaca geçtim.Yüreğinize sağlık.
saygılarımla
Bahar